تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 0:34
کد خبر : 55525

“نه” بزرگ مردم به حضور چهره های قدیمی در دولت

“نه” بزرگ مردم به حضور چهره های قدیمی در دولت

طی نظرسنجی که سایت تابناک در هفته گذشته انجام داد. این امکان فراهم شد تا مردم با رای مستقیم، نظر خود را نسبت به گزینه های پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه ها و معاونت های دولت اعلام کنند. نتیجه این نظر سنجی در برخی معاونت ها قابل تامل است و آن عدم اعتماد مردم به چهره

طی نظرسنجی که سایت تابناک در هفته گذشته انجام داد. این امکان فراهم شد تا مردم با رای مستقیم، نظر خود را نسبت به گزینه های پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه ها و معاونت های دولت اعلام کنند.

نتیجه این نظر سنجی در برخی معاونت ها قابل تامل است و آن عدم اعتماد مردم به چهره های با سابقه و شناخته شده در عرصه سیاست است.

رای مردم در بخش معاونت پارلمانی دولت با توجه به حضور چهره هایی مثل محمدرضا باهنر، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و دیگر افرادی که همگی سابقه نمایندگی و حضور در هیئت رئیسه مجلس را دارند، به محسن اسماعیلی و محمد حسین عظیمی تعلق گرفت.

اهمیت این موضوع زمانی بیشتر نمایان میشود که توجه کنیم کمتر از تقریبا دوسال دیگر انتخابات مجلس را پیش رو داریم و انتخاب محسن اسماعیلی و محمدحسین عظیمی بعنوان معاونت امور مجلس دولت بالاتر از افرادی که یا در حال حاضر نماینده مردم در مجلس هستند و یا سابقه نمایندگی دارند زنگ خطری برای نمایندگان فعلی و انتخابات مجلس ۱۴۰۲ است.

امید است جناب آقای رئیسی با انتخابی شایسته و ایجاد فضای خدمت برای جوانان و میدان دادن به چهره های جدید و توانمند زمینه ساز بروز دولت جوان حزب اللهی شود و بار دیگر موجبات خرسندی مردم و رهبری معظم را فراهم آورد.

در لینک زیر می توانید نتیجه این نظر سنجی را مشاهده کنید:

لینک نظرسنجی

IMG 20210731 WA0030 اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....