تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 22:36
کد خبر : 82684

نهادهای اجتماعی ؛ تحقق خواستگاه نامگذاری سال ۱۴۰۱

نهادهای اجتماعی ؛ تحقق خواستگاه  نامگذاری سال ۱۴۰۱

تقویت نهادهای اجتماعی ؛ بعنوان ضروری ترین راهبرد تحقق خواستگاه نامگذاری سال ۱۴۰۱ می باشد. زیر ساخت ضروری برای تحقق اهداف مستتر در نامگذاری سال ۱۴۰۱ ” سال تولید ؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین” ؛ تقویت نهادهای اجتماعی و ایجاد پایگاه رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مردمی درخصوص عملکرد سه قوه است. متاسفانه تحقیقات

تقویت نهادهای اجتماعی ؛ بعنوان ضروری ترین راهبرد تحقق خواستگاه نامگذاری سال ۱۴۰۱ می باشد.
زیر ساخت ضروری برای تحقق اهداف مستتر در نامگذاری سال ۱۴۰۱ ” سال تولید ؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین” ؛ تقویت نهادهای اجتماعی و ایجاد پایگاه رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مردمی درخصوص عملکرد سه قوه است.
متاسفانه تحقیقات میدانی و بازخوردهای دیده شده حکایت از وجود آمار قابل توجهی از انحرافات نسبت به قوانین و عرف دارد و حتی در رسیدگی به تخلفات در ادارات شاهد مماشات و کندی روند رسیدگی و تفسیر به رای درخصوص برخی پرونده ها هستیم.
نارساییهای اقتصادی و وضع موجود ناشی از عدم استقرار یک نهاد غیر حاکمیتی و نهادی مردمی در پی گیری و رسیدگی به شکایات و انتقادات و پیشنهادات بعنوان بازوی کمکی و مستقل از کمیته های انظباطی ادارات و حتی قوه قضائیه است.
با ایجاد یک پایگاه مردمی و مستقل از قوای حاکمه تحت یک اتوماسیون سیستماتیک غیر قابل نفوذ ؛ در مواجه با تخلفات شاهد کمترین مماشات و تقویت روند رسیدگی ها و کاهش فساد از هر نوع و تدارک سازو کار تقویت تولید ؛ حضور دانش بنیان واقعی و اشتغال آفرینی خواهیم بود.

مجید اسماعیل خان طلایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....