تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 19:05
کد خبر : 100260

نمی توانید ایران دوستی و عزت نفس ایل بختیاری را بشکنید!

نمی توانید ایران دوستی و عزت نفس ایل بختیاری را بشکنید!

ابوالفضل بابادی شوراب چندی پیش برخی با ساخت مستندهایی بر علیه سپهبد تیمور بختیار و انتشار آن در اینستاگرام، بر این شخصیت تاریخی که در گذشته خواب را بر تجزیه طلبان ضد میهنی حرام کرده بود، تاختند. این مستندسازان، با مستند های دیگری، خانواده سپهبد تیمور بختیار را زیر سئوال برده و اتهاماتی دروغین به

ابوالفضل بابادی شوراب

چندی پیش برخی با ساخت مستندهایی بر علیه سپهبد تیمور بختیار و انتشار آن در اینستاگرام، بر این شخصیت تاریخی که در گذشته خواب را بر تجزیه طلبان ضد میهنی حرام کرده بود، تاختند.

این مستندسازان، با مستند های دیگری، خانواده سپهبد تیمور بختیار را زیر سئوال برده و اتهاماتی دروغین به این خانواده ی محترم زدند، که حتی تا حدودی اسبابی برای زیر سئوال رفتن کل ایل بختیاری در پیشگاه ملت ایران گردید.

نگارنده و بعضی از همتباران که از دور این دعوا را بررسی می کردند، تصور شان این بود که این مستندسازی های رسانه ای، صرفا دعوا و اختلافات خانوادگی است و برای همین با کمک بعضی فعالین خیرخواه ایل، بخاطر تاثیراتی که این اختلاف بر حیثیت ایل بختیاری در پیشگاه ملت ایران می گذاشت، سعی کردند، مسئله به شکلی حل و فصل شود.

اما دو موضوع موجب تردید نگارنده در این مسئله شد که شاید این یک دعوای خانوادگی نباشد:

۱. یکی از سازندگان مستند، برادری در کشورهای غربی دارد که آن برادر یکی از سران حزب تجزیه طلب لرستانات و بختیاری می باشد و در کنفدراسیون و اتحادیه تجزیه طلبان علیه تمامیت ارضی و سرزمینی نظام جمهوری اسلامی ایران که در بلژیک قرار دارد، یک کرسی دارد؛ اینجا باید پرسید با توجه به مسافرت های این برادر ساکن ایران به خارج کشور و خصوصا کشور آلمان، آیا از برادر تجزیه طلب خود در حزب لرستانات و بختیاری حرف شنوی دارد و با او ارتباط سیاسی و فکری دارد یا خیر؟

۲.در مستندی که بر علیه خانواده سپهبد تیمور بختیار ساخته شد، ظاهرا نام سرکرده ای تجزیه طلب از اقوام غیر لر که آن هم در آلمان زندگی می کند، بعنوان همکار سازنده ی مستند معرفی شده، آیا حضور برخی تجزیه طلبان در ساخت مستندها علیه سپهبد تیمور بختیار و خانواده اش صحت دارد و اگر بلی آیا می توان پذیرفت نوعی انتقام علیه فعالیت های سپهبد تیمور بختیار در دفاع از تمامیت ارضی ایران در غائله های مختلف به حساب می آید؟

از همین ها که بگذریم اگر این مسائل صحت داشته باشند(که بررسی دقیق صحت آن، بر عهده نگارنده نیست و تنها می تواند جامعه را نسبت به دفاع از ایران حساس کند)نشان می دهد که بدخواهان ایران و تمامیت ارضی میهن، حال که نتوانسته اند از فقر و بدبختی ایل بختیاری و قوم لر بعنوان آخرین مدافعان سنگر دفاع از تمامیت ارضی، برای ایران ستیزی خود توشه ای مهیا کنند، شاید می خواهند در فرداهای ایران و نقشه هایی که برای ایران کشیده اند، با نابودی عزت نفس ایل بختیاری در اکنون، این ایل ایران خواه که آخرین سنگر میهن است را منفعل کرده و برای این منظور به دروغ اتهاماتی به بزرگان واقعی ایل مان بزنند، تا تجزیه طلبی و وطن فروشی را مسئله ای عادی در بختیاری جلوه دهند، اما نخیر ما ادامه دهندگان راه سپهبد تیمور بختیار، شهید بهنام محمدی و دیگر قهرمانان جان بر کف وطن در دفاع از تمامیت ارضی ایران هستیم، ایران خانه و ناموس ما است، ایران پناهگاه ابدی و اجدادی ما است و اجازه عادی سازی این مسائل علیه کشورمان را نخواهیم داد.

پاینده ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....