تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 10:35
کد خبر : 128583

نمی‌توان با زبان ۴۰ سال پیش با مردم صحبت کرد

نمی‌توان با زبان ۴۰ سال پیش با مردم صحبت کرد

ایلنا- عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: «بعضی، آدم‌های خوبی هستند و سواد خوبی دارند اما زبان‌شان، زبان ۴۰ سال پیش است؛ رهبری صریحا به این آدم‌های محترم می‌گویند اگر می‌خواهید با زبان ۴۰ سال پیش با مردم صحبت کنید، بروید مترجم بگیرید و اگر مترجم نمی‌گیرید، حداقل به کسانی که با زبان

ایلنا- عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: «بعضی، آدم‌های خوبی هستند و سواد خوبی دارند اما زبان‌شان، زبان ۴۰ سال پیش است؛ رهبری صریحا به این آدم‌های محترم می‌گویند اگر می‌خواهید با زبان ۴۰ سال پیش با مردم صحبت کنید، بروید مترجم بگیرید و اگر مترجم نمی‌گیرید، حداقل به کسانی که با زبان امروز با جوانان صحبت می‌کنند، متعرض نشوید.»

آمریکایی‌ها پس از مصرف مشروب، مقاله می‌نویسند

صداوسیما- فواد ایزدی استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا: «استادان آمریکایی صبح‌ها به کلاس می‌روند و شب‌ها بعد از اینکه به خمره سر می‌زنند و بعد از مصرف مشروب، مقالات‌شان را نگارش می‌کنند. همین مقالات در ایران پرستش می‌شود. من با استادان آمریکایی زندگی کرده‌ام؛ پس خبر دارم.»

جیبوتی بر اساس برجام ناظر بر عملکرد هسته‌ای ماست

صداوسیما- سیدمحمود نبویان عضو هیات‌رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انقلابی: «بر اساس برجام، امارات، عربستان و جیبوتی هم می‌توانند بر عملکرد هسته‌ای ایران نظارت کنند! حتی برای خرید دستگاه عکسبرداری رادیولوژی هم باید کمیسیون مشترک برجام و شورای امنیت آن را به اجماع تایید کنند. ۲۰ حق هسته‌ای ایران بر اساس برجام، تا ابد ممنوع شده؛ این موضوع را به ظریف گفتم، تعجب کرد!»

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....