تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 21:42
کد خبر : 151962

شاسی‌بلند جدید «هواوی»؛

نماد عبور از محدودیت‌های تحمیلی آمریکا

نماد عبور از محدودیت‌های تحمیلی آمریکا

شرکت فناوری‌های «هواوی» روز سه‌شنبه در جدیدترین مدل خودروی شاسی‌‌بلند خود، قدرت فناوری‌اش را به نمایش گذاشت چرا که این شرکت چینی در نظر دارد در میدان شدید رقابت‌ها، ویژگی‌های رانندگی خودران پیشرفته را برای خودروهای بیشتری ارائه کند. کارشناسان می‌گوید تلاش‌های «هواوی» برای موتورهای رشد جدید در مواجهه با محدودیت‌های طولانی‌مدت تحمیلی از سوی

شرکت فناوری‌های «هواوی» روز سه‌شنبه در جدیدترین مدل خودروی شاسی‌‌بلند خود، قدرت فناوری‌اش را به نمایش گذاشت چرا که این شرکت چینی در نظر دارد در میدان شدید رقابت‌ها، ویژگی‌های رانندگی خودران پیشرفته را برای خودروهای بیشتری ارائه کند.

کارشناسان می‌گوید تلاش‌های «هواوی» برای موتورهای رشد جدید در مواجهه با محدودیت‌های طولانی‌مدت تحمیلی از سوی آمریکا، با تلاش مستمر آن برای بخش رو به رشد خودروهای انرژی جدید پیشرفت بیشتری کرده است.

«یو چنگ‌دونگ» رئیس واحد تجاری خودروهای هوشمند «هواوی» در مراسم رونمایی یک محصول در «شن‌جن» استان «گوانگ‌دونگ» گفت سه سال طول کشید تا «هواوی» و «Seres» خودروساز چینی، مشترکا این شاسی‌بلند جدید موسوم به Aito M9 را تولید کنند.

به گفته یو، مشخصه‌های Aito M9 داشتن فناوری‌های رانندگی خودران سطح بالا مثل خودناوبری در مسیرهای شهری و بزرگراه‌ها بدون تکیه بر نقشه‌های با کیفیت بالاست که اغلب به عنوان یک ضرورت برای رانندگی خودران در نظر گرفته‌ می‌شود.

مقام شرکت «هواوی» افزود: این سیستم برای سفرهای طولانی مدت به یک مداخله دستی در هر ۲۰۰ کیلومتر نیاز دارد و در مسیرهای شهری، می‌تواند مثل رانندگان ماهر در ترافیک سریع مانور دهد.

هواوی اعلام کرد: این سیستم تا حدی به وسیله ترکیب ۲۷ حس‌گر خودرو شامل دوربین‌های با کیفیت بالا و لیدار — یک سیستم شناسایی که مثل رادار عمل می‌کند اما از نور لیزر استفاده می‌کند — برای شناسایی اشیاء دقیق‌تر و سریع‌تر، حاصل می‌شود.

فناوری‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های تشخیص اشیاء نیز به کار گرفته شده تا از رانندگی خودران سطح بالا پشتیبانی کند.

یو چنگ‌دونگ با بیان اینکه «هواوی» هم اینک ۵۴ هزار سفارش برای این خودروی شاسی‌بلند دریافت کرده، گفت: رانندگان از پایان دسامبر می‌توانند از عملکردهای رانندگی خودران سطح بالای Aito M9 را هنگامی که در مسیرهای شهری و بزرگراه‌های سراسر چین هستند، استفاده کنند.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....