تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 17:03
کد خبر : 15919

نقش صدا و سیما و رسانهای گروهی در توسعه

نقش صدا و سیما و رسانهای گروهی در توسعه

به گزارش اقتصاددان، رسانه ملی در هر کشور یکی از ارکان مهم در آموزش و آگاهی مردم برای روش صحیح زندگی و انتخاب درست نامزدهای مجلس یا ریاست جمهوری میباشد. اگر این امر مهم درست انجام پذیرد ، حجم بسیاری از پرونده های قضایی کاهش یافته، زندگی به کام همه شیرین تر شده و برای

به گزارش اقتصاددان، رسانه ملی در هر کشور یکی از ارکان مهم در آموزش و آگاهی مردم برای روش صحیح زندگی و انتخاب درست نامزدهای مجلس یا ریاست جمهوری میباشد.
اگر این امر مهم درست انجام پذیرد ، حجم بسیاری از پرونده های قضایی کاهش یافته، زندگی به کام همه شیرین تر شده و برای پیشرفت کشور ، اصلح ترین نامزدها انتخاب گردیده و کشور بتدریج سامان می یابد.
ضمن تشکر از زحمات پرسنل و مسئولین محترم صدا و سیما ، امیدواریم با تهیه برنامه هایی کاملا جذاب و متفاوت با گذشته و با حضور کارشناسانی جدید، خبره و دارای قدرت جذب بالا ، از این نهاد حیاتی برای غلبه بر مشکلات و تبیین شاخصهای درست زندگی خوب یا انتخاب صحیح مسئولانی که دانش و مهارت حل مشکلات را داشته باشند و ترویج راههای جدید توسعه کشور که ممکن است بسیار متفاوت با تبلیغات تکراری کاندیدهای گذشته باشد، در گام دوم انقلاب اسلامی استفاده مؤثری انجام پذیرد.

الاعراف:
أُبَلِّغُکُمْ رِسَالَاتِ رَبِّی وَأَنَا لَکُمْ نَاصِحٌ أَمِینٌ ﴿۶۸﴾
پیامهاى پروردگارم را به شما مى ‏رسانم و براى شما خیر خواهى امینم (۶۸)

فرشاد فرهادی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....