تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 0:16
کد خبر : 19029

نظر سنجی رسانه ها برای انتخابات آمریکا

نظر سنجی رسانه ها برای انتخابات آمریکا

در حالیکه کمتر از ۵۵ رور به زمان‌برگزاری انتخابات ریاستت جمهوری امریکا باقی مانده‌ است .در نظر سنجی رسانه ها بایدن در برخی ایالت ها بایدن از ترامپ پیش افتاده‌است. رسانه‌های معتبر آمریکا هم در نظرسنجی‌های جداگانه از پیشتازی جوبایدن نسبت به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۰ خبر می‌دهند. بر اساس نظرسنجی‌های

در حالیکه کمتر از ۵۵ رور به زمان‌برگزاری انتخابات ریاستت جمهوری امریکا باقی مانده‌ است .در نظر سنجی رسانه ها بایدن در برخی ایالت ها بایدن از ترامپ پیش افتاده‌است.

رسانه‌های معتبر آمریکا هم در نظرسنجی‌های جداگانه از پیشتازی جوبایدن نسبت به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۰ خبر می‌دهند.
بر اساس نظرسنجی‌های شبکه خبری سی بی اس (CBS) بایدن ۵۲ رصد و ترامپ ۴۲ درصد، دانشگاه هاروارد (Harvard University) بایدن ۵۳ درصد و ترامپ ۴۷ درصد، موسسه اکونومیست (The Economist) بایدن ۵۱ درصد و ترامپ ۴۰ درصد، شبکه خبری سی ان ان (CNN) بایدن ۵۱ درصد و ترامپ ۴۳ درصد، موسسه امرسون بایدن ۴۹ درصد و ترامپ ۴۷ درصد، پایگاه خبری هیل (The Hill) بایدن ۴۶ درصد و ترامپ ۴۰ درصد، مؤسسه کوینپیاک (Quinnipiac) بایدن ۵۲ درصد و ترامپ ۴۲ درصد، موسسه محافظه کار راسموسن (Rasmussen Reports) بایدن ۴۹ درصد و ترامپ ۴۵ درصد و شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز (ABC News) بایدن ۵۴ درصد و ترامپ ۴۴ درصد را نشان می‌دهد.

نتایج نظرسنجی‌ها در آمریکا در حالی گویای برتری نسبی جو بایدن است که دونالد ترامپ بار‌ها تاکید کرده که اعتقادی به نتایج این نظرسنجی‌ها ندارد. او حتی این را هم گفته که آمار نظرسنجی‌ها «جعلی» است. به اعتقاد ترامپ جمهوری‌خواهان در نظرسنجی‌ها شرکت نمی‌کنند.
علی‌رغم این موضوع، کاهش محبوبیت ترامپ حداقل در نظرسنجی‌ها را باید در پی بی‌تفاوتی ترامپ به شیوع ویروس کرونا، ضربه مهلک اقتصادی این ویروس و اعتراضات به خشونت پلیس در این کشور باید جستجو کرد.

سایه بحران کرونا بر انتخابات آمریکا

در حالی که ۵۵ روز به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مانده، بروز بحران کرونا، محاسبات تیم انتخاباتی دونالد ترامپ را برهم زده است.
براساس تارنمای خبری «وردمترز دات اینفو» (worldometers.info) بیماری کرونا تاکنون منجر به مرگ بیش از ۱۹۴ هزار نفر از شهروندان آمریکا شده است که اقتصاد این کشور را فلج کرده و در مورد سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری نیز تردید‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیاری پدید آورده است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....