تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 15:31
کد خبر : 117792

نزول همزمان قیمت دلار، سکه و طلا

نزول همزمان قیمت دلار، سکه و طلا

امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ماه قیمت دلار ، سکه و طلا بر مدار نزول قرار گرفت. اقتصاددان: بررسی بازار ارز مبادله ای در دومین روز هفته جاری نشان می دهد که دلار اسکناس ،یورو اسکناس و درهم اسکناس یک کانال پایین تر از روز قبل به فروش رسید. عقب نشینی نرخ دلار، یورو و درهم

امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ماه قیمت دلار ، سکه و طلا بر مدار نزول قرار گرفت.

اقتصاددان: بررسی بازار ارز مبادله ای در دومین روز هفته جاری نشان می دهد که دلار اسکناس ،یورو اسکناس و درهم اسکناس یک کانال پایین تر از روز قبل به فروش رسید.

عقب نشینی نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله

روز شنبه قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در محدوده ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان به کار خود پایان داد، امروز نرخ دلار اسکناس یک کانال عقب نشینی کرد و بر روی ۴۳ هزار و ۵۷۹ تومان قرار گرفت. نرخ مذکور نسبت به روز قبل ۱ هزار و ۲۳۷ تومان کاهش را نشان می دهد .

قیمت یورو در مرکز مبادله نیز امروز ۴۶ هزار و ۳۹۵ تومان اعلام شد که در مقایسه با اولین روز هفته ۱ هزار و ۲۶۹ تومان کاهش را ثبت کرده بود.

همچنین قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در مرکز مبادله در حول و حوش ۱۱ هزار و ۸۶۶ تومان به فروش رسید. روز گذشته نرخ درهم اسکناس در مرکز یاد شده در محدوده ۱۲ هزار و ۲۰۳ تومان معامله شده بود.

نرخ حواله دلار که روز گذشته به یک قدمی کانال ۳۹ هزار تومان رسیده بود امروز از رسیدن به کانال مذکور بازماند و به سمت عقب برگشت. دلار حواله امروز ۳۸ هزار و ۹۱۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۶۰ تومان پایین آمده بود.

نرخ حواله یورو و حواله درهم امارات هم امروز در این مرکز به ترتیب بر روی اعداد ۴۱ هزار و ۴۲۴ تومان و ۱۰ هزار و ۵۹۵ تومان ایستاده است.

قیمت ارز توافقی در بازار امروز

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ رقم ۵۱ هزار و ۱۷۲ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت توافقی یورو که از سوی کانون صرافان اعلام شده، بطور میانگین به ازای هر یورو ۵۳ هزار و ۴۴۱ تومان است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی هم در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۳ هزار و ۸۸۱ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت طلا نزولی شد

قیمت طلا ۱۸ عیار هم امروز آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده امروز در مقایسه با روز قبل ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان پایین امد و در محدوده ۲ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.

کاهش قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

امروز قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه به صورت توافقی در مقایسه با روز قبل کاهشی شد.

در سایت کانون صرافان ایرانیان قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین ۲۸ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان است.همچنین تا حوالی ساعت ۱۲:۵۷ قیمت نیم سکه در همین سایت ۱۵ میلیون و ۹۰۲ هزار تومان درج شده و قیمت ربع سکه نیز امروز ۹ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان در سایت کانون صرافان اعلام شده است.

روز گذشته قیمت سکه توافقی در محدوده ۲۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان ، نیم سکه ۱۶ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و ربع سکه ۱۰ میلیون و ۵۴ هزار تومان به فروش رسیده بود .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....