تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 20:06
کد خبر : 139878

نتایج تطبیق مدارک کاندیداهای انتخابات مجلس ؟

نتایج تطبیق مدارک کاندیداهای انتخابات مجلس ؟

اقتصاددان : رئیس ستاد انتخابات کشور از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: ۲۶ مهرماه اعلام نتیجه بررسی نهایی تطبیق مدارک اعلام می‌شود. سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در نشست با استاندار و اعضای ستاد انتخابات استان گیلان

اقتصاددان : رئیس ستاد انتخابات کشور از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: ۲۶ مهرماه اعلام نتیجه بررسی نهایی تطبیق مدارک اعلام می‌شود.

سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در نشست با استاندار و اعضای ستاد انتخابات استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دارای اهمیت بسیار زیادی است، اظهار کرد: مردم ایران در برهه های مختلف نشان داده اند با وجود همه تهدیدات و فتنه انگیزی هایی که دشمنان می کوشند آشوبی در این کشور رقم بزنند هوشیار هستند و همواره با ایمان و مقاومت خود پشت این نظام و کشور ایستادند.

وی با اشاره به هدف جمهوری اسلامی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: جمهوری اسلامی چهار دهه برگزاری انتخابات ها را با مشارکت و همراهی همه جانبه مردم و با هدف عزت و کرامت ملی و استمرار پیشرفت کشور تجربه کرده است و امسال نیز در ۱۱ اسفندماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز همینگونه خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات کشور از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در اسفندماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: برابر قانون جدید ابتدا پیش ثبت نام انجام می شود که طی آن بیش از ۴۸ هزار نفر ثبت نام کردند. طبق زمانبندی تعریف شده دستگاه‌های ۶ گانه در تطبیق و صحت مدارک ارائه شده داوطلبان، اقدامات خود را انجام داده و سپس به درخواست داوطلبان در نواقص پرونده ها رسیدگی می شود.

شاهچراغی با بیان اینکه ۲۶ مهرماه اعلام نتیجه بررسی نهایی تطبیق مدارک اعلام می‌شود، افزود: ثبت نام انتخابات نیز در تاریخ ۲۷ مهرماه از میان کسانی که مدارک شان تایید و مایل هستند به عنوان داوطلب در انتخابات شرکت کنند، آغاز خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم وجود همکاری میان تمامی دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری انتخابات سال جاری، گفت: در هیئت اجرایی مقدمات کار فراهم شده و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری خوبی با وزارت کشور دارند، شورای نگهبان نیز نظارت قانونی خود را انجام میدهد و لذا بستر برای برگزاری یک انتخابات بسیار خوب فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور مردم گیلان را یکی از ولایتمدارترین مردمان کشور دانست و تصیح کرد: مردم گیلان نشان دادند همواره پرشور در صحنه حضور دارند و امید است تلاش مسئولان نظام در خدمت به مردم نتیجه بخش و مستمر باشد و این مشارکت ملی و همبستگی مردم در عرصه انتخابات میتواند نقش اثرگذاری در سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشد.

شاهچراغی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی رکن اساسی و مرکز ثقلی برای کشور و قانونگذاری و ریل‌گذاری برای دولت در پیشبرد برنامه‌های مصوب کشور است، افزود: ضرورت دارد که این انتخابات نیز مانند گذشته با حضور و مشارکت پرشور مردم برگزار شود و باور ما این است که مردم از گذشته مصمم تر هستند.

استاندار گیلان نیز در این نشست با تأکید بر لزوم تداوم ارتباط و تعامل مجموع مدیران و دست اندرکاران اجرایی با مردم در راستای افزایش رضایتمندی عموم جامعه اظهار کرد: یکی از مشخصه‌های بارز دولت سیزدهم، مردمی بودن است و این مهم در بستر درک شرایط و پیگیری مطالبات مردم عینیت می‌یابد.

اسدالله عباسی با بیان اینکه در طول ۴۵ سال گذشته، مردم همواره با حضور پرشور و گسترده ، زمینه ساز خلق حماسه های ماندگار در عرصه انتخابات شدند، گفت: بی‌شک امسال نیز این رویداد ملی با همت عموم مردم رقم خواهد خورد و تسریع در روند خدمت‌گزاری صادقانه به جامعه، شور و اشتیاق عمومی را برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات مضاعف خواهد کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....