تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 17:38
کد خبر : 132169

موج بزرگ خروج سرمایه از بورس تهران

موج بزرگ خروج سرمایه از بورس تهران

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران ادامه پیدا کرد و رشد ۱۸ برابری نسبت به هفته پیش داشت. اقتصاددان: در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و در تمامی رزوهای هفته خروج سرمایه ثبت شد. روز شنبه ۱۵۹ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۲۴۰

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران ادامه پیدا کرد و رشد ۱۸ برابری نسبت به هفته پیش داشت.

اقتصاددان: در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و در تمامی رزوهای هفته خروج سرمایه ثبت شد. روز شنبه ۱۵۹ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۲۴۰ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۸۵۴ میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه نیز هزار و ۶۹۳ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در آخرین روز کاری هفته هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته ۴ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۸۳۱ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۱۸ برابر معادل هزار و ۷۰۶ درصد بیشتر است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به وبملت (بانک ملت) تعلق داشت و نمادهای سرچشمه، کقزوی و شستا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای فسبزوار، دسانکو، خدیزل و ناما بیشترین ورود پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز فارس بیشترین خروج را داشت و وبملت، کالا و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل وآیند، ارفع و کاوه بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت بار دیگر بیشترین خروج را داشت و نمادهای فارس، سیلام و شپنا در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد دانا بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه وبملت، شبندر و خکمک بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل ناما، ونیرو و حفاری بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز حکشتی، وآیند، وبملت، خکمک، خساپا و فلوله بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای ناما، وسالت و کترام بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند.

1 28 اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....