تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 9:45
کد خبر : 144253

مهندس عدل هاشمی پور با ثبت نام نهایی رسماً وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه چرام لنده بهمئی شد

مهندس عدل هاشمی پور با ثبت نام نهایی  رسماً وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه چرام لنده بهمئی شد

به گزارش اقتصاد دان عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه چرام لنده بهمئی با ثبت نام نهایی رسماً وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه چرام لنده بهمئی شد متن پیام مهندس عدل هاشمی پور بدین شرح است کُلُّ أمرٍ ذی بالٍ لا یُبدَأُ فیهِ بِبِسمِ اللّهِ فَهُو أبترُ بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ

به گزارش اقتصاد دان عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه چرام لنده بهمئی با ثبت نام نهایی رسماً وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه چرام لنده بهمئی شد

متن پیام مهندس عدل هاشمی پور بدین شرح است

کُلُّ أمرٍ ذی بالٍ لا یُبدَأُ فیهِ بِبِسمِ اللّهِ فَهُو أبترُ
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّـهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ
ستایش خدایی که انسان را آزاد، آزادی را برای شناخت، دانایی را دروازه تغییر و تحول خواهی را بهترین مشی زندگی قرار داده است. انسانی که قدرت اختیار دارد، استقلال عمل می خواهد و خودباوری را مبنای جهش در توسعهٔ همه جانبه یافته است. او که همتِ بر تعالی نگری داشته و شایستهٔ رفاه و زندگی بهتر است. بر این باورم، ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی به پشتوانهٔ شهدایی که جان بر اعتبار و عزتِ ملت نهاده و مردمی که به یاد شهدای دین و میهن، نستوه و مقتدر بر اتحاد و ایمان راسخ، پایدار مانده اند، عرصه های فرصت و سازندگی را به شایستگی، تسخیر می کنند.

یکی از مهمترین صحنه های تاریخ ساز ایران اسلامی، انتخابات و حضور آگاهانه، غیرتمندانه و متعهدانه ای است که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از تفاوتهای منطقه ای، فکری، سیاسی، جنسیتی و طایفه ای در تعیین سرنوشت خود حماسه می آفرینند.
پس از انسداد مسیر تحول‌گرایی در ۴ سال گذشته و حمایت های بی نظیری که قاطبهٔ مردمِ فهیمِ کهگیلویه بزرگ، علما، دانشگاهیان، جوانان، نخبگان، بانوان، بزرگانِ طوایف، مصلحان اجتماعی و اندیشمندان سیاسی از سرباز و خادم خودشان داشتند، با توکل به خداوند علیم و حکیم، توسل به ائمه اطهار و ایمان به پایداری و شایسته گزینی مردمی که رکن استوارِ نظام، امام و رهبری عظم الشأن انقلاب هستند، به امر شما مردمِ نیک اندیشِ کهگیلویه بزرگ تمکین نمودم و یکشنبه اول آبان ماه، ثبت نام نهایی خود را به انجام رساندم.

اینک در نوکری نظام و شما مردمِ قدرشناس، مصمم و با صلابت حضور یافته، و استمرار طرح ها و پروژه هایی که می توانند بن بست های اقتصادی و اشتغال، چالش های اجتماعی، فقر و بیکاری، ناهمسانی فرهنگی و گردشگری، نابسامانیهای سیاسی، قومیت محوری و خانواده گرایی را سامان دهند، از سر گیرم. از شما مردمِ ولایت مدار، مرزبانان فرهنگ و حامیان دین و نظام، انتظار دارم همچون گذشته، در شورآفرینی و اهتمام جامع برای حضور در انتخابات، ساعی و قاطع باشید که بهار سیاسی امسال را با قانون مداری، احترام به رقبا، اعتماد به ستادهای اجرایی، امنیتی و انتظامی، با حضور حداکثری گلستان می کنید.

بی تردید، دانش و تجربه ام متعلق به مردمی است که بر من فخر دارند و منت نهاده اند و در ایجاد تحولات زیرساختی، همراه و همگام با برنامه های توسعه محور، آینده ای بس درخشان و پر از شکوفایی اقتصادی را ترسیم و تثبیت خواهند کرد. پس راه یقین و مرام صدیقی را که مردم غیرتمند و خردورز بهمئی، چرام، لنده و کهگیلویه نشانم داده اند، به فضل الهی، تا فتح ناکامیها و رفع محرومیت ها و محدودیت ها، افق نگاهم بوده و راست قامت و سرافراز پیش می روم.
قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

عدل هاشمی پور
۱/آبان/۱۴۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....