تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 22:08
کد خبر : 118236

مطالبات بازنشستگان پرداخت می شود

مطالبات بازنشستگان پرداخت می شود

سیدصولت مرتضوی گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات بازنشستگان پیش بینی کرده است. سیدصولت مرتضوی در نشست صمیمی با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران مازندران در ساری با بیان اینکه صندوق‌های بازنشستگی یکی از طلبکارهای عمده دولت هستند، گفت: تعهدات گسترده‌ای در حوزه بازنشستگی سالهای گذشته برای

سیدصولت مرتضوی گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات بازنشستگان پیش بینی کرده است.

سیدصولت مرتضوی در نشست صمیمی با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران مازندران در ساری با بیان اینکه صندوق‌های بازنشستگی یکی از طلبکارهای عمده دولت هستند، گفت: تعهدات گسترده‌ای در حوزه بازنشستگی سالهای گذشته برای دولت ایجاد شده بود که منابع این تعهدات تامین نشد اما در این دولت سیزدهم کسورات بازنشستگان پرداخت شده است.

او نبود تعادل مصارف به منابع را یکی از مهم‌ترین چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی دانست و افزود: منابع خوبی در لایحه بودجه سال آینده برای کمک به حل مشکل ناتراز بودن منابع و مصارف صندوق‌های بازنشستگی لحاظ شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای پرداخت مطالبات صندوق‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی‌های لازم از تهاتر نفت و از محل واگذاری سهام شرکت‌ها انجام شده است تا در سال آینده نیز مطالبات جامانده پرداخت شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....