تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 14:05
کد خبر : 52503

مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و نخواهیم داشت.    به گزارش اقتصاددان ،  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، افزود: در مرحله گذار (از دولت فعلی به دولت آینده) هستیم و در جلسه امروز بررسی کردیم که در مرحله گذار به دولت جدید

رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و نخواهیم داشت.

   به گزارش اقتصاددان ،  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، افزود: در مرحله گذار (از دولت فعلی به دولت آینده) هستیم و در جلسه امروز بررسی کردیم که در مرحله گذار به دولت جدید در بحث تامین کالاهای اساسی اطمینان داشته باشیم که مشکلی پیش نخواهد آمد و اکنون هم هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

وی گفت: همچنین در جلسه امروز در بحث ترخیص کالاها توضیحاتی ارائه شد تا پیگیری‌های ترخیص کالا تسریع شود و بتوانیم فضای کنونی جامعه را در آرامش نسبی مناسب قرار دهیم.

وزیر کشور افزود: همچنین در جلسه امروز درباره خاموشی‌های برق نیز توضیحاتی داده شد که طبق گزارش‌ها عوامل این خاموشی، خشکسالی و خاموش شدن برخی نیروگاه‌های آبی ماست که در واقع در جلسه مطرح شد و اگر قرار است خاموش باشیم طبق برنامه ریزی‌ها و با آگاهی مردم باشد به ویژه در بحث اهمیت تامین برق در جنوب کشور مباحثی مطرح شد که اکنون گرمای بیشتری دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....