تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 20:55
کد خبر : 90547

مروری بر معاملات بازار ثانویه

مروری بر معاملات بازار ثانویه

میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۸۷۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۶ درصدی داشته است. اقتصاددان: در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس کاهش یافت و شاهد سقوط آن به محدوده ۳ هزار میلیارد تومانی بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴

میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۸۷۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۶ درصدی داشته است.

اقتصاددان: در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس کاهش یافت و شاهد سقوط آن به محدوده ۳ هزار میلیارد تومانی بودیم.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۸۷۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۶ درصدی داشته است. کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز چهارشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز دوشنبه ثبت شد که به رقم ۴ هزار و ۹۸۹ میلیارد تومان بالغ شد.

در هفته‌ اخیر میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۵۱ هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان بود و به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۵۴ درصد بود.

جدول معاملات

در این هفته شستا صدرنشین جدول معاملات بودند و در تمامی روزهای هفته بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشتند. روز دوشنبه نمادهای خودرو، بفجر و وبملت بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز سه‌شنبه نیز حکشتی، خگستر و ددانا بیشترین ارزش معاملات و شستا، خساپا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به وبملت، بپاس و ددانا اختصاص داشت و شستا، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

ارزش معاملات ثانویه اوراق بدهی

در هفته‌ اخیر میانگین ارزش معاملات اوراق بدهی رشد داشت و سهم اوراق از معاملات بازار سهام افزایش یافت. میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه در هفته اخیر ۵۱ هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش ۳۴ درصدی داشته است. این هفته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۵۴ درصد بود.

 مروری بر معاملات بازار ثانویه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....