تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 19:31
کد خبر : 111184

مجله ی نیمروز

مجله ی نیمروز

نیم روز هفته نامه ی خبری، تحلیلی، سیاسی، اجتماعی با مدیر مسئولی جناب آقای دکتر محمد جواد حق شناس می باشد. این نشریه از سال ۱۳۸۴ فعال است و در این زمانه ی تنگی و کمبود نشریه ی مردمی جامع، مایه مباهات و شادمانی است که دستِ کم این نشریه کار خود را به خوبی،

نیم روز هفته نامه ی خبری، تحلیلی، سیاسی، اجتماعی با مدیر مسئولی جناب آقای دکتر محمد جواد حق شناس می باشد.
این نشریه از سال ۱۳۸۴ فعال است و در این زمانه ی تنگی و کمبود نشریه ی مردمی جامع، مایه مباهات و شادمانی است که دستِ کم این نشریه کار خود را به خوبی، با رعایت واقع گویی، اعتدال و حق گویی و با رویکرد حفظ منافع ملی و جامع نگری انجام می دهد.
دکتر محمد جواد حق شناس مدیر مسئول این نشریه از نویسندگان خوش فکر و از سیاست مداران میهن دوست است. این حقوقدان ایرانگرا، با کمک نویسندگان دیگر نشریه و همکارانش ، محتویات ارزنده ای مبتنی بر واقعیات جامعه در این نشریه ارایه می دهد که به راستی سبب رضایت طبع و ذوق خواننده می گردد.
نشریه نیم روز در هر شماره، خوانندگان خود را در باب مسائل گوناگون و متنوع روز از جهات گوناگون مطلع می سازد. خواندن مقالات این نشریه برای علاقمندان به ملک و میهن و افراد اهل سیاست و دغدغه مندان جامعه، بسیار مفید و سودمند است و اطلاعات و بینش های جدیدی به خواننده ارائه می دهد.
آخرین شماره ی مجله ی نیمروز با شماره بیست و چهار و بیست و پنجم در ۵۶ صفحه و با بررسی ویژه رویدادهای افغانستان در قالب یادداشت، گفتگو و مقاله به تحولات اخیر افغانستان نظر انداخته و آن را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده است. در شماره جدید هفته نامه نیم روز به ترتیب حروف الفبا آثار و یادداشت هایی از : فاطمه اشرفی، فاطیما اکبری، میثم بازانی، ماندانا تیشه یار، سید عبدالله حسینی، محمد جواد حق شناس، حسین دهباشی، علیرضا رجایی، محمد رسولی، الهه شعبانی، بهناز شوهانی، رضا علیقلیان، مینا قاسمی زواره، موسی عصمتی، ابوطالب مظفری، مونسه مهدوی، ندا مهیار، علی میثم نظری، دلارام نبوی، وجیهه نجاریان، حسن نوری، سید وریا هاشمی منتشر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....