تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 20:46
کد خبر : 83094

مالیات خرید ملک در آمریکا و شرایط سرمایه‌گذاری

مالیات خرید ملک در آمریکا و شرایط سرمایه‌گذاری

مالیات خرید ملک در آمریکا بر اساس ارزش ملک و قانون مالیاتی سرمایه گذاری خارجی بر املاک آمریکا می باشد، شرایط سرمایه‌گذاری در آمریکا برای خارجی ها مناسب است اما در برخی ایالات محدودیت هایی برای آن وجود دارد. اقتصاددان: در محاسبه مالیات بر ملک در آمریکا بهتر است شرایط تامین مالی را در نظر

مالیات خرید ملک در آمریکا بر اساس ارزش ملک و قانون مالیاتی سرمایه گذاری خارجی بر املاک آمریکا می باشد، شرایط سرمایه‌گذاری در آمریکا برای خارجی ها مناسب است اما در برخی ایالات محدودیت هایی برای آن وجود دارد.

اقتصاددان: در محاسبه مالیات بر ملک در آمریکا بهتر است شرایط تامین مالی را در نظر داشته باشید، از هزینه های جانبی خرید ملک آمریکا مواردی را نام بردیم و به برخی از مزایای سرمایه‌گذاری با سود بالا در آمریکا مانند ثبات سیاسی و رقابتی بودن بازار املاک اشاره شد.

مالیات خرید ملک در آمریکا برای خارجیان الزاماتی دارد، قانون مالیاتی سرمایه گذاری خارجی بر املاک آمریکا قوانین خاصی برای مالکان خارجی و نمایندگی های قانونی که ملکی را به فروش می رسانند دارد، همچنین شرایط سرمایه‌گذاری در آمریکا و مقررات مالیاتی برای نمایندگان خرید ملک نیز اعمال می شود، املاک بین المللی اینوستایم موضوع محاسبه مالیات بر ملک در آمریکا را به چالش کشیده و از هزینه های جانبی خرید ملک آمریکا می گوید، علاوه بر آن به بررسی علل سرمایه‌گذاری با سود بالا در آمریکا می پردازد. با اینوستایم همراه بمانید.

مالیات خرید ملک در آمریکا

مالیات خرید ملک در آمریکا طبق قانون مالیاتی سرمایه گذاری خارجی املاک آمریکا FIRPTA می باشد، قانون خرید ملک مسکونی خاص خود است بدین ترتیب که هر خریدار ملک مسکونی در ایالت نیویورک که از تامین کننده مالی و فاینانس برای خرید ملک استفاده کند باید مالیات وام باید بدهد.

نرخ این مالیات متفاوت بوده و بر اساس ارزش ملک و خانه می باشد، خرید ملک خارجی با نگرانی هایی همراه است که اگر مشاور یا وکیل ملکی داشته باشید این پروسه برایتان آسانتر خواهد بود. شهروندان خارجی قانونا می توانند در آمریکا ملک خریداری نمایند اما باید قوانین مالیاتی خرید ملک را نیز رعایت کنند چه در آمریکا و احتمالا در کشور خود.

شهروندان غیر آمریکایی باید مالیات خرید ملک را پرداخت کنند و چون شهروند آمریکا نیستند بدین معنی نیست که بطور اتوماتیک باید هزینه های جانبی پرداخت کنند که برخی از این هزینه های جانبی می تواند توسط یک شهروند آمریکایی پرداخت شود. مالیات خریداری ملک در آمریکا در برخی موارد هم توسط خریدار و هم فروشنده ملک باید پرداخت شود.

شرایط سرمایه‌گذاری در آمریکا

شرایط سرمایه‌گذاری در آمریکا برای خرید ملک مشمول مالیات است، بدین نحو است که نمایندگان خریدار ملک مسئول ۱۵ درصد مالیات تکلیفی از عایدات فروش و پرداخت آن به خدمات درآمد داخلی IRS میباشد که این یک مالیات تکلیفی است نه مالیات اضافی و جانبی. دولت باید از پرداخت این نوع مالیات مطمئن شود که البته این مبلغ مالیات قابل بازپرداخت خواهد بود در شرایطی که پرداخت مالیات به روز شود و یا تغییراتی در آن ایجاد شود.

یک حداقل محدودیت هایی برای خرید ملک در آمریکا برای اتباع خارجی و غیر مقیم ها وجود دارد، ولی مشکل چندان جدی برای سرمایه گذاری ملکی نمی باشند، در برخی مناطق و ایالت های آمریکا مانند اوکلاهاما خارجی ها نمی توانند زمین خریداری کنند و فقط می توانند سوئیت یا خانه های کوچک اشتراکی بخرند، با این تفاسیر باید درباره محدودیت های خرید ملک برای خارجی ها در ایالت و شهرهای گوناگون آمریکا تحقیق کافی نمود. شرایط سرمایه گذاری ملکی در آمریکا برای خارجیان در برخی بخش ها با محدودیت هایی مواجه است.

محاسبه مالیات بر ملک در آمریکا

محاسبه مالیات بر ملک در آمریکا و در Manhattan برای فرد سرمایه گذاری که از وام و فاینانس برای خرید ملک استفاده می کند بر اساس ارزش ملک محاسبه می شود که البته موسسه وام دهنده ۰٫۲۵ این مالیات را معمولا پرداخت می نماید، مالیات برای معاملات زیر ۵۰۰ هزار دلار ۲٫۰۵ درصد است که خریدار ۱٫۸ درصد آنرا پرداخت می نماید.

برای دیگر معاملات با قیمت های بیشتر نرخ مالیات ۲٫۱۷۵ درصد که ۱٫۹۲۵ درصد توسط خریدار پرداخت می گردد، در صورتی که ملک مسکونی در نیویورک سیتی بوده و نوساز باشد، خریدار اولیه باید مالیات انتقال پرداخت در هر دو شهر و سطح ایالت. هزینه ها در نیویورک سیتی برای فروش زیر ۵۰۰ هزار دلار، یک درصد مالیات انتقال است. محاسبه نمودن نرخ مالیات آمریکا معیار و ملاک قانونی دارد که در هر شهر و ایالت می تواند متفاوت باشد. در مهاجرت به آمریکا برای سرمایه گذاری ملکی به انواع مالیات و دیگر هزینه های جانبی خرید ملک توجه کافی داشته باشید.

هزینه های جانبی خرید ملک آمریکا

هزینه های جانبی خرید ملک آمریکا متفاوت هستند که به برخی از آنها اشاره داریم:

هزینه های انتقال مالکیت
هزینه بیمه
هزینه رکوردینگ یا ثبت انتقال مالکیت
هزینه های حقوقی
هزینه آژانس املاک
هزینه های بازار املاک
هزینه های مالیاتی
هزینه کمیسیون
هزینه تبدیل نرخ ارز
هزینه وکیل
هزینه دفتر اسناد رسمی
مالیات انتقال

هزینه های جانبی برای خریداری ملک در آمریکا بر اساس روال قانونی و عرف هر ایالت می باشد.

سرمایه‌گذاری با سود بالا در آمریکا

سرمایه‌گذاری با سود بالا در آمریکا می تواند خرید ملک باشد، البته که زمینه های دیگری برای سرمایه گذاری وجود دارد مانند سهام، تکنولوژی. اما اطمینان بازده سود از سرمایه گذاری ملکی در مقایسه با دیگر بخش های در آمریکا بیشتر است، انعطاف پذیری سرمایه گذاری بر ملک بالا است، شما می توانید با خرید ملک سود بدست آورید حتی اگر آن را نفروشید.

سرمایه گذاری در آمریکا با سود بالا مستلزم دانستن شرایط و الزامات سرمایه گذاری ملکی خارجی می باشد. ثبات سیاسی آمریکا یکی از مزایای سرمایه گذاری ملکی می باشد، همچنین به علت رقابتی بودن بازار املاک آمریکا می توانید ملک های ارزانتری خریداری کنید. یکی از بهترین شهرهای آمریکا که برای خرید ملک مناسب است کالیفرنیا می باشد که رشد جمعیت خوبی دارد و امکانات لازم برای زندگی را هم دارد.

صنایع و مشاغل این شهر یکی از دلایل جذب سرمایه گذاری هستند، سرمایه گذاران خارجی می توانند املاک تجاری نیز خریداری نمایند، توجه به دلایل خرید ملک در آمریکا می تواند پاسخ بسیاری از سوالات باشد.

مالیات خرید ملک در آمریکا بر اساس ارزش ملک و قانون مالیاتی سرمایه گذاری خارجی بر املاک آمریکا می باشد، شرایط سرمایه‌گذاری در آمریکا برای خارجی ها مناسب است اما در برخی ایالات محدودیت هایی وجود دارد. در محاسبه مالیات بر ملک در آمریکا بهتر است شرایط تامین مالی را در نظر داشته باشید، از هزینه های جانبی خرید ملک آمریکا مواردی را نام بردیم و به برخی از مزایای سرمایه‌گذاری با سود بالا در آمریکا مانند ثبات سیاسی و رقابتی بودن بازار املاک اشاره شد.

املاک بین المللی اینوستایم با همکاران خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و وکلای مهاجرت ایران IIL از صفر تا صد خرید ملک با امور حقوقی آن را تکمیل و اجرا می نماید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاوران اینوستایم تماس بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....