لااقل استانداردهای پپسی بازکردن را یاد بگیرید
رپورتاژهای روابط عمومی سازمان امور مالیاتی برای رئیسش “سبحانیان” این کار را کرد، “سبحانیان” آن کار را کرد سازمان امور مالیاتی در چند هفته گذشته اقدام به انتشار اخباری با بولد کردن نامِ رئیسِ خود کرده گویی یک منجی بر اقتصادِ ایران نازل شده که پیش از این وجود نداشته است. کارکنان روابط عمومی
رپورتاژهای روابط عمومی سازمان امور مالیاتی برای رئیسش
“سبحانیان” این کار را کرد، “سبحانیان” آن کار را کرد
سازمان امور مالیاتی در چند هفته گذشته اقدام به انتشار اخباری با بولد کردن نامِ رئیسِ خود کرده گویی یک منجی بر اقتصادِ ایران نازل شده که پیش از این وجود نداشته است.
کارکنان روابط عمومی سازمان امور مالیاتی در هفتههای پیشین، بهجای انتشارِ رویدادهایِ صورت گرفته در راستای وظایف سازمانیشان، تمرکز خود را روی ارتقای برند شخصی “محمدهادی سبحانیان”، رئیس این سازمان، قرار داده و امکانات سازمان را در این راستا بکار گرفتهاند.
به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادنامه ، بر اساس این گزارش، انتشار خبرهایی با تیترها و مضامینی چون “به همت دکتر سبحانیان”، “خبر خوش صبحگاهی دکتر سبحانیان”، “بازدید دکتر سبحانیان”، “گپ و گفت دکتر سبحانیان”، “پیام تقدیر دکتر سبحانیان”، “دیدارِ دکتر سبحانیان”، “تلاش دکتر سبحانیان”، “حضورِ دکتر سبحانیان”، “تقدیر از دکتر سبحانیان”، “عملکرد درخشان دکتر سبحانیان” و . . . از سوی رابط عمومی سازمان امور مالیاتی، عملا این سازمان را به نهادی برای ابزار ارادت و چاکری به رئیس آن تنزل داده است.
بر اساس این گزارش، تعریف و تمجیدهای صورت گرفته در سایت سازمان امور مالیاتی از “سبحانیان” بهقدری بالاست که گویی، پیش از این مدیرِ جوانِ تازهکار، دیگران در این سازمان مشغول خوردن تخمه و آجیل بودهاند اما با آمدن “دکتر سبحانیان” سازمانِ امور مالیاتی نارکارآمد به سازمانِ امور مالیاتی فاخر و کارآمد تبدیل شده است.
بررسیها نشان میدهد که تعریف و تمجید سایت و روابط عمومی این سازمان از “سبحانیان” آنقدر از ریل حرفهای خارج شده که ضربالمثل “خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی” را در اذهان پدیدار میکند.
بر اساس این گزارش، برخی از مدیران بر این باورند که این مدیرِ دولتِ سیزدهمی، با ابزار رسانه و خبر، نیمنگاهی به وزارت اقتصاد یا سایر نهادهای سیاستگذار اقتصادی دارد.
آنگونه که “اقتصادنامه” بررسی کرده، برخی مدیرانِ تازهکار و کمتجربه در دولت سیزدهم که پلههای مدیریتی را بصورت جهشی و پرشی طی کردهاند سعی دارند با برند کردنِ شخص خود طوری اخبار را بیان کنند که انگار پیش از آنان چرخ اختراع نشده و آنان هستند که موجبِ رشد و توسعه اقتصاد کشورند و اگر نباشند، چرخ اقتصاد نخواهد چرخید.
این دسته از مدیران عموما با زیر سوال بردن و نادیده گرفتن اقدامات گذشتگان خود را منجی اقتصاد ایران جا زده و در راهِ رسیدن به پستهای بالاتر، جاهطلبیای فراتر از سطح دانش، مهارت و توانمندی خود دارند.
برخی از کارشناسان معتقدند که این دسته از مدیرانِ تازهکار در دولت سیزدهم، با بکارگیری زیردستانی مجیز گوی، استانداردهای “پپسی باز کردن” برای خود را هم نیاموختهاند و چنان برای خود پپسی باز میکنند که اگر کسی تاریخ اقتصاد معاصر ایران را نداند گمان میکند منجیانی برای نجات اقتصاد کشور از آسمان به زمین نازل شدهاند.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع
برچسب ها :سازمان امور مالیاتی ، سبحانیان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰