تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 21:28
کد خبر : 121974

قیمت پایه ایران خودرو ۳۴ درصد بالا رفت

قیمت پایه ایران خودرو ۳۴ درصد بالا رفت

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت خودور پس از چند روز نوسان رو به بالا امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در بازار استپ کرد. اقتصاددان: روز گذشته و با اعلام رسمی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت شاهد جهش قیمت در بازار خودرو بودیم، روندی که امروز متوقف شد و قیمت خودرو در بازار

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت خودور پس از چند روز نوسان رو به بالا امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در بازار استپ کرد.

اقتصاددان: روز گذشته و با اعلام رسمی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت شاهد جهش قیمت در بازار خودرو بودیم، روندی که امروز متوقف شد و قیمت خودرو در بازار ثابت شد.

براساس مصوبه جدید میانگین افزایش قیمت محصولات ایران خودرو ۳۴.۱ درصد خواهد بود. از سوی دیگر در زمان خرید به قیمت‌های پایه ۳ درصد عوارض شهرداری، ۶ درصد مالیات ارزش افزوده، یک درصد مالیات ماده ۳۰ قانون مالیات ارزش افزوده، یک درصد مالیات شماره گذاری، ۲.۵ درصد مالیات هوای پاک، ۴.۲۵۰ میلیون تومان بیمه شخص ثالث و حدودا ۶۰۰ هزار تومان خدمات شماره گذاری، پست و نصب پلاک نیز اضافه خواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۷۲۸ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S5پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون قیمت گذاری‌ شد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار ۶۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت. از سوی دیگر خانواده دنا هم امروز تغییر قیمتی نداشتند و «دناپلاس» در بازار ۷۹۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و بدون تغییر ماند.

قیمت پایه ایران خودرو 34 درصد بالا رفت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....