تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 18:38
کد خبر : 81814

قیمت سکه در ایستگاه پایانی سال ۱۴۰۰

قیمت سکه در ایستگاه پایانی سال ۱۴۰۰

به باور معامله گران قیمت سکه در آخرین شنبه سال ۱۴۰۰ در صورتی که قیمت دلار در محدوده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود قیمت سکه هم می تواند صعودی شود. اقتصاددان: بازار سکه روز پنجشنبه گذشته شاهد افت ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه بود. این فلز زرد رنگ در روز یاد شده با

به باور معامله گران قیمت سکه در آخرین شنبه سال ۱۴۰۰ در صورتی که قیمت دلار در محدوده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود قیمت سکه هم می تواند صعودی شود.

اقتصاددان: بازار سکه روز پنجشنبه گذشته شاهد افت ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه بود. این فلز زرد رنگ در روز یاد شده با ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد . قیمت اونس طلا در روز پنجشنبه تقریبا ۳۱ دلار بالا رفت و بر روی ۱۹۳۹ دلار قرار گرفت اما بازار ارز تهران شاهد عقب نشینی قیمت دلار بود.

پیش بینی بازار سکه در آخرین شنبه ۱۴۰۰

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که روز گذشته قیمت اونس طلا نزولی شده و به سمت ۱۹۲۰ دلار حرکت کرد و همین عامل می تواند باعث تردید خریدارن برای ورود به بازار سکه شود. از طرفی هم ارزش ذاتی سکه به زیر ۱۲ میلیون تومان رفته و همین عامل ریسک خرید سکه را بالا برده است.

به باور معامله گران قیمت سکه در آخرین شنبه سال ۱۴۰۰ در صورتی که قیمت دلار در محدوده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود قیمت سکه هم می تواند صعودی شود.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در بازار پشت خطی تا حدی روند نزولی نشان داد و این مساله می تواند موجب شود که در ابتدای روز جاری، سکه به ابتدای کانال ۱۲ میلیون تومانی بازگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....