تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 20:13
کد خبر : 104819

قیمت دلار به مرز حساس بازگشت

قیمت دلار به مرز حساس بازگشت

نرخ دلار امروز از مرز ۳۳ هزار تومان فاصله گرفت و به سمت مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان برگشت. قیمت دلار امروز ۳۲ هزار ۸۶۰ تومان بود. که در مقایسه با دیروز ۱۱۰ تومان کاهش را نشان می دهد . اقتصاددان: امروز دوشنبه ۲۵ مهر ماه از سرعت افزایش قیمت دلار در تهران

نرخ دلار امروز از مرز ۳۳ هزار تومان فاصله گرفت و به سمت مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان برگشت. قیمت دلار امروز ۳۲ هزار ۸۶۰ تومان بود. که در مقایسه با دیروز ۱۱۰ تومان کاهش را نشان می دهد .

اقتصاددان: امروز دوشنبه ۲۵ مهر ماه از سرعت افزایش قیمت دلار در تهران کاسته شد و اسکناس آمریکایی در سراشیبی قرار گرفت.

دلار به مرز حساس برگشت

نرخ دلار امروز از مرز ۳۳ هزار تومان فاصله گرفت و به سمت مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان برگشت. قیمت دلار امروز ۳۲ هزار ۸۶۰ تومان بود. که در مقایسه با دیروز ۱۱۰ تومان کاهش را نشان می دهد .

برخی از فعالان بازار می گفتند در صورتی که مرز حساس ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان از دست برود احتمال برگشت تا نیمه کانال ۳۲ هزار تومان هم وجود خواهد داشت. با این حال رفتار بازیگران ارزی در چند وقت اخیر نشان داده که اسکناس آمریکایی در مرز مقاومتی یاد شده مورد حمایت قرار گرفته است.

نزول نرخ دلار در بازارهای مجاور ایران

در بازارهای مجاور ایران هم قیمت دلار نزولی بود. نرخ دلار هرات امروز از نیمه کانال ۳۲ هزار تومان پایین آمد و با ۱۵۰ تومان کاهش بر روی ۳۲ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفت.دلار سلیمانیه هم امروز به ابتدای کانال ۳۳ هزار تومان برگشت.

نرخ حواله درهم همچنان بالای کانال ۹ هزار تومان معامله می شود. قیمت درهم امروز ۹ هزار و ۷۰ تومان بود. نرخ برابری درهم به دلار در کانال ۳۳ هزار تومان و بالای مرز مقاومتی ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان است. امری که می تواند بر روی سطح انتظارات اثر مثبت بگذارد.

مداخله بازار ساز در خاکریز ۳۳

با این حال عده ای از معامله گران باور دارند بازار ساز با تزریق عرضه بار دیگر نرخ دلار را اندکی کنترل کرد و فرصت یکه تازی به دلار در کانال ۳۳ هزار تومان را نداد .

بازار دلار در انتظار بسته تحریمی اروپا

عده ای از معامله گران معتقدند احتمالا در صورت صدور بسته تحریمی اروپا علیه ایران سطح تنش ها افزایش پیدا کند و بار دیگر دلار به سمت کانال ۳۳ هزار تومان حرکت کند. جوزپ بورل امروز ابراز امیدواری کرد که در جلسه امروز این طرح تصویب شود.

قیمت طلا جهانی رشد کرد /طلا و سکه در ایران عقب نشینی کردند

قیمت طلای جهانی امروز رشد کرد. قیمت اونس طلا امروز بیش از ۸ دلار رشد کرد و در محدوده ۱۶۵۴ دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۶ هزار تومان پایین تر از نرخ دیروز معامله شد .

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان بود . قیمت سکه امامی امروز اندکی کاهش یافت . قیمت هر قطعه سکه امامی امروز ۸ هزار تومان عقب نشینی کرد و در محدوده ۱۵ میلیون و ۶۶ هزار تومان معامله شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....