تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 20:51
کد خبر : 106596

قیمت در بازار خودرو عقب کشید + جدول قیمت

قیمت در بازار خودرو عقب کشید + جدول قیمت

روند بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز ۱۴ آبان ۱۴۰۱ سایپایی ها هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. اقتصاددان: براساس ارزیابی بازار ثبات قیمت در سایپایی ها امروز در حال رقم خورد که دلار همچنان روند افزایشی خود را حفظ کرده بود. اما ظاهرا نبود تقاضا

روند بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز ۱۴ آبان ۱۴۰۱ سایپایی ها هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

اقتصاددان: براساس ارزیابی بازار ثبات قیمت در سایپایی ها امروز در حال رقم خورد که دلار همچنان روند افزایشی خود را حفظ کرده بود. اما ظاهرا نبود تقاضا در بازار موجب شد تا بازار خودرو عقب بکشد و ثبات را به رشد قیمت ترجیح دهد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و ۳۵۸ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم ۲۱۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد ثبات قیمت بود و با این شرایط «کوییکR » بودیم این خودرو در بازار ۲۲۲ میلیون تومانی ماند و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۱۲ میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» هم بدون تغییر ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۱۲ میلیون تومان شد.

 قیمت در بازار خودرو عقب کشید + جدول قیمت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....