تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 22:15
کد خبر : 157257

قیمت خودرو طی ماه های آینده چند می‌شود؟

قیمت خودرو طی ماه های آینده چند می‌شود؟

الان اوضاع بازار خیلی خراب است و فروشنده و خریدار هر دو گیج شده‌اند. سیروس پورخدایار، فعال بازار خودرو، درباره خرید و فروش کارت ملی برای خودرو‌های وارداتی گفت:کارت ملی به خیلی از نمایشگاه‌ها پیشنهاد شده اما عمدتاً نمی‌خرند. واردات هم در حد صحبت است و نشانه جدی درباره آن دیده نمی‌شود. واردات فعلی احتمالاً

الان اوضاع بازار خیلی خراب است و فروشنده و خریدار هر دو گیج شده‌اند. سیروس پورخدایار، فعال بازار خودرو، درباره خرید و فروش کارت ملی برای خودرو‌های وارداتی گفت:کارت ملی به خیلی از نمایشگاه‌ها پیشنهاد شده اما عمدتاً نمی‌خرند. واردات هم در حد صحبت است و نشانه جدی درباره آن دیده نمی‌شود. واردات فعلی احتمالاً طرح جدید است که عمدتاً خودرو‌های کره‌ای در آن دخیل شده‌اند. اگر واردات انجام شود روی بازار تأثیر دارد. تعداد کم هم نمی‌آید. این شایعه بازار را خراب کرده است. خبر واردات رکود ایجاد کرده است و شرایط سخت شده است. مردم نمی‌دانند واردات انجام می‌شود یا خیر.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرآنلاین ، وی درباره وضعیت قیمتی خودرو بیان کرد: مقداری ماشین در یک ماه اخیر گران شد اما دوباره به حالت عادی برگشت. به نظر من بعد از انتخابات مقداری ماشین گران شود و مردم دوباره خرید کنند. بیشتر ماشین ایرانی و چینی و دست دوم کره‌ای گران می‌شود. اگر واقعاً واردات انجام شود این بازار راه می‌افتد. مردم در هر شرایط وارداتی را می‌خرند.

پورخدایار گفت: الان اوضاع بازار خیلی خراب است و فروشنده و خریدار هر دو گیج شده‌اند. همه منتظر شب عید هستند و بعضی از افراد هم منتظر انتخابات هستند. ما هم که فروشنده هستیم در این بازار نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....