تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 16:30
کد خبر : 161465

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

همزمان با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده نرخ های جدید بلیت هواپیما هم بارگذاری شد و قیمت بلیت تهران_ تبریز به یک میلیون و ۱۴۹ هزار تومان رسید. در حالی که از ۲۸ اسفند ماه افزایش مالیات بر ارزش افزوده  از ۹ درصد به ۱۰ درصد  رسیده است، در همین راستا نرخ بلیت

همزمان با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده نرخ های جدید بلیت هواپیما هم بارگذاری شد و قیمت بلیت تهران_ تبریز به یک میلیون و ۱۴۹ هزار تومان رسید. در حالی که از ۲۸ اسفند ماه افزایش مالیات بر ارزش افزوده  از ۹ درصد به ۱۰ درصد  رسیده است، در همین راستا نرخ بلیت هواپیما از همزمان با این یک درصد تغییر پیدا کرد به طوری که نرخ بلیت هواپیما  در مسیر تهران _کیش؛ ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تهران _ مشهد ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کیش_ تبریز بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان رسیده است.

در همین رابطه جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در بودجه ۱۴۰۳ از ۹ درصد به ۱۰ درصد، جدول جدید نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی به‌روزرسانی شده و این نرخنامه جدید در تارنمای سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی سازمان هواپیمایی کشوری بارگذاری شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  وی  تاکید کرد: این نرخ‌نامه برای تمامی شرکت‌های هواپیمایی و کانالهای نمایش، توزیع و فروش بلیت لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به تعزیرات و دستگاه قضائی معرفی خواهند شد.

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شدقیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....