تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 12:26
کد خبر : 145188

مدارس تعدادی از شهرهای این استان تعطیل شد

مدارس تعدادی از شهرهای این استان تعطیل شد

طوفان مدارس برخی از شهرهای استان سیستان وبلوچستان را به تعطیلی کشاند. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا پیرو اخطاریه نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، مدارس ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به دلیل احتمال

طوفان مدارس برخی از شهرهای استان سیستان وبلوچستان را به تعطیلی کشاند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا پیرو اخطاریه نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، مدارس ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به دلیل احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک ناشی از آن امروز سه شنبه ۹ آبان در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان نیز از صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تداوم خواهد داشت.

علی ملاشاهی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز سه شنبه تا شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان به شکل رگبار و رعدوبرق، تندبادهای شدید لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق جنوبی این استان به ویژه در شهرستان‌های فنوج، لاشار، قصرقند و نیکشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد که از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی، رفتن به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....