تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 12:34
کد خبر : 24698

فقر کشور یک فقر ساختگی است

فقر کشور یک فقر ساختگی است

  محاسبات سرانگشتی را بر فرصتها و امکانات و منابع کشور انجام دادیم؛و نتیجه شگفت انگیزی را بدست آوردیم! بر اساس محاسبات؛ تجربیات و تحقیقات سی ساله ای که بر صنایع؛نظام إموزشی؛ نظام مدیریت اداری؛ :گستره خدمات و تحلیل مدیریت منابع بدست آوردیم؛ علت فقر در کشورمان کمبود امکانات و فرصتهای تجاری نیست؛اما بی نظمی؛ضعف

 

محاسبات سرانگشتی را بر فرصتها و امکانات و منابع کشور انجام دادیم؛و نتیجه شگفت انگیزی را بدست آوردیم!

بر اساس محاسبات؛ تجربیات و تحقیقات سی ساله ای که بر صنایع؛نظام إموزشی؛ نظام مدیریت اداری؛ :گستره خدمات و تحلیل مدیریت منابع بدست آوردیم؛ علت فقر در کشورمان کمبود امکانات و فرصتهای تجاری نیست؛اما بی نظمی؛ضعف و فساد گسترده مدیریتی؛عقب ماندگی و انحطاط فرهنگی شدید بخصوص در فرهنگ کار و فرهنگ سازمانی و ساختاری وسیطره جهالت مرکب وخرافات بی ریشه و اساس بزرگترین عوامل تشدید و گسترش دامنه و عمق فقر در کشورند.

در بررسی هایی که از مناطق و ساکنین مختلف نواحی ایران داشتیم؛ در هر منطقه حجم بزرگی از منابع و فرصتهای تجاری بکر را مشاهده نمودیم.
و در کنار آن سازمانهای بزرگ با منشا ناشناس که در حال استخراج و فروش منابع بصورت خام به کشورهای خارجی هستندالبته آن هم بشیوه بازاریابی دامپینگ قیمت و با همکاری دلالهای بین المللی؛ و جالب اینجاست که منافع حاصل از فعالیتهای این سازمانهای به ظاهر ملی تماما و بصورت انحصار و در یک جریان مرموز به خارج از مرزها منتقل می شوند.

همه اینها علت تاسیس و راه اندازی شبکه ملی نوآوری کار و کسب را تشکیل دادند.شبکه ملی نوآوری کار و کسب از پروژه های مهم شرکت اولین برای فقر زدایی مبتنی بر تقابل با سیستم و فرهنگ کاری جاری در کشور است.

ما هر روز دوستان و دستان جدیدی پیدا می کنیم و امروز به همیاری تمامی ایرانیان فرهیخته و نیک اندیش تلاشگر نیازمندیم.جوان مهر هستم.

 چگونه در شبکه کار کنیم تا موفق شویم‼️

گام اول حضورتان در گروه است؛

گام دوم معرفی خود و همکاران و دعوت به عضویت اشخاص برجسته و ممتاز و متخصص

گام سوم معرفی اهداف و نیازمندیهایتان در گروه

گام چهارم انجام مراحل عضویت رسمی و همکاری با نمایندگان و دیگر همکاران شبکهو..

راه اندازی گروه به همین منظور است.

شبکه ملی نوآوری بر اساس گسترش فرهنگ همکاری های عمومی؛حفاظت و حمایت نوآوران و کارآفرینان؛ ایجاد تعادل و توازن درآمد در تمامی مناطق کشور؛ محرومیت زدایی با رویکرد توانمندسازی با هم آمایی ؛روشنگری و…

در نهایت موفقیت و سعادتمندی اعضا به عنوان خانواده یک پارچه کار و کسب ایران قرار گرفته است.

در ابتدا تقاضا دارم به برنامه عضویت در شبکه بپیوندید.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....