تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 15:35
کد خبر : 17228

فراز و فرود شاخص بورس در کانال ۱.۷ میلیونی

فراز و فرود شاخص بورس در کانال ۱.۷ میلیونی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد۹ هزار واحدی، یک میلیون و ۷۲۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص هم‌وزن اما بیش از ۴ هزار واحد افت کرد و به ۴۶۲ هزار و ۴۹۶ واحد رسید.  بازار امروز که با افزایش تقاضا در دقایق نخست آغاز شد و ۴۳ هزار واحد رشد را

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد۹ هزار واحدی، یک میلیون و ۷۲۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص هم‌وزن اما بیش از ۴ هزار واحد افت کرد و به ۴۶۲ هزار و ۴۹۶ واحد رسید.

 بازار امروز که با افزایش تقاضا در دقایق نخست آغاز شد و ۴۳ هزار واحد رشد را ثبت کرد، دوام زیادی نیاورد و با افزایش عرضه‌ها در تمامی نمادها شاهد حاکم شدن جو منفی در بازار بودیم.  شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد۹ هزار واحدی، یک میلیون و ۷۲۷ هزار واحد را ثبت کرد.  شاخص هم‌وزن اما بیش از ۴ هزار واحد افت کرد و به ۴۶۲ هزار و ۴۹۶ واحد رسید. شاخص فرابورس نیز امروز ۲ واحد افت کرد و به ۱۸ هزار و ۱۵۸ واحد رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  اقتصادنیوز : در این میان معاملات مثبت فارس فولاد و فملی سبب شد تا بازار در دامنه مثبت باقی بماند و شستا و اخابر دو نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. در فرابورس نیز معاملات مثبت مارون، میدکو و بپاس سبب شد تا شاخص فرابورس نیز سبزپوش باقی بماند.

ارزش و حجم معاملات بورس و فرابورس

امروز مجموع ارزش معاملات بورس و فرابورس از رقم ۳۰ هزار میلیارد تومان هم فراتر رفت. ارزش معاملات بورس ۲۴,۲۱۷ میلیارد تومان، و حجم معاملات ۱۵٫۶ میلیارد سهم و در فرابورس نیز ارزش معاملات۶,۵۷۶ میلیارد تومان و حجم معاملات به ۲٫۸ میلیارد سهم رسید.

شاخص10

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....