تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 19:35
کد خبر : 79437

عدم واریز عیدی بازنشستگان را چگونه گزارش دهیم؟

عدم واریز عیدی بازنشستگان را چگونه گزارش دهیم؟

روز گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر آغاز واریز عیدی بازنشستگان را اعلام کرد. قرار است همه بازنشستگان تا پایان هفته جاری عیدی خود را دریافت کنند. چند درصد از بازنشستگان عیدی گرفتند؟ سعید حسینی، مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد از بازنشستگان طی دو روز گذشته عیدی به حسابشان واریز

روز گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر آغاز واریز عیدی بازنشستگان را اعلام کرد. قرار است همه بازنشستگان تا پایان هفته جاری عیدی خود را دریافت کنند.

چند درصد از بازنشستگان عیدی گرفتند؟

سعید حسینی، مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد از بازنشستگان طی دو روز گذشته عیدی به حسابشان واریز شد. بنا داریم تا پیش از عید مبعث و در نهایت تا پایان این هفته عیدی این افراد پرداخت شود.

حسینی با اشاره به جمعیت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد بیش از ۷۶۰ هزار نفر در استان تهران هستند که ۲۹۸ هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ هستند.

عدم واریزی عیدی بازنشستگان را اطلاع دهید

وی در خصوص کسانی که به هر علتی عیدی به حسابشان واریز نشده، توضیح داد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران که تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری‌بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

حسینی در خصوص تاخیر در پرداخت عیدی امسال گفت: در خصوص پرداخت عیدی تاخیری صورت نگرفته است و پس از دستور رئیس‌جمهوری و به محض تعیین سقف عیدی و ابلاغ آن از سوی هیات دولت در کمتر از یک هفته نسبت به کارسازی بودجه و واریز آن به حساب یکایک بازنشستگان اقدام شد که جا دارد از تلاش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دیگر مسئولان و کارکنان تشکر کنم.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تصریح کرد: عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بر مبنای ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و متاهلان حداقل ۲ میلیون تومان است و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

رقم عیدی بازنشستگان

وی در خصوص تعیین مبلغ عیدی تاکید کرد: مبلغ عیدی از سوی دولت و مانند عیدی کارکنان دولت اعلام شد و ارقام عیدی یک دهه گذشته نشان می‌دهد هر بازنشسته تامین اجتماعی با سابقه ۲۰ سال پرداخت حق بیمه از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۹ مجموعا ۷ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان عیدی دریافت کرده‌اند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....