تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 13:36
کد خبر : 28867

عدم فرصت مدیریتی جوانان

عدم فرصت مدیریتی جوانان

در حوزه مدیریتی فرصت چندانی در اختیار جوانان قرار داده نمی‌شود رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب گفت: متاسفانه در حوزه مدیریتی فرصت چندانی در اختیار جوانان قرار داده نمی‌شود. عبدالرحمن معاشر رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب ، اظهار داشت: کارآمدی و نیروی انسانی ارزشمند برای کشور یک ثروت گرانقدر است ثروتی که متشکل

در حوزه مدیریتی فرصت چندانی در اختیار جوانان قرار داده نمی‌شود

رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب گفت: متاسفانه در حوزه مدیریتی فرصت چندانی در اختیار جوانان قرار داده نمی‌شود.

عبدالرحمن معاشر رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب ، اظهار داشت: کارآمدی و نیروی انسانی ارزشمند برای کشور یک ثروت گرانقدر است ثروتی که متشکل شده است از نیروی جوان، مومن و متعهد که کارآمدی لازم را برای انجام امور دارند.

در اقتصاددان به نقل از فارس،  وی افزود: متاسفانه در حوزه مدیریتی کشور فرصت چندانی در اختیار جوانان قرار داده نمیشود. مسئولان برای منصوباتشان از افراد با تجربه بسیار بالا استفاده می کنند و همین مسئله موجب سرخوردگی جوانان و وجود چالشهای فراوان برای کشور و جامعه می‌شود.

رییس هیأت موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: در این سالها خوشبختانه در دانشگاه های کشور زحمت زیادی برای پرورش جوانان از منظر علمی کشیده شده است.به طوری که دانشگاه ها توانسته اند حدود ۱۴ میلیون نیروی متخصص را در کشور پرورش دهند.

وی بیان کرد: ما در قبال جوانان مسئول هستیم پس آمادگی داریم در جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی که با حضور افراد موثر و نخبگان کشور در دست تاسیس است با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و مستعد در حرکت به سمت شکوفایی و پیشرفت پیش قدم باشیم.

معاشر بر همین اساس اضافه کرد: زمانی بود که در کشور نه نیروی انسانی کافی داشتیم و نه مراکزی برای پرورش آنان، همین امر سبب میشد تا در دوره قاجار و پهلوی بسیار تحقیر شویم اما با انقلاب اسلامی با حضور جوانان نخبه، کشور در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفت و توانست دانشمندان زیادی را پرورش دهد همان دانشمندان جوانی که باعث موفقیت در گام اول انقلاب شدند و اینک در گام دوم قرار است با استفاده از این ظرفیت عظیم ملی ، تحول و پیشرفت را نهادینه کنیم.

 وی تاکید کرد که زمان آن فرا رسیده است تا دوباره مدیریت کشور را به جوانان واگذار کنیم.

رئیس هیأت موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: اگر مدیران با تجربه به مشاوران راهبردی تبدیل نشوند و با پوست اندازی انقلابی فضای کار و خدمت را در اختیار جوانان قرار ندهیم، اهداف بیانیه گام دوم انقلاب محقق نخواهد شد لذا از همه مسئولین لشکری و کشوری انتظار می‌روند به بدنه جوان متخصص مجموعه تحت مدیریت خود اعتماد کنند و در تحقق اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب پیش قدم باشند.

معاشر در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: ان شاالله با تشکیل دولت جوان حزب الهی زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور فراهم خواهد شد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....