تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 9:48
کد خبر : 164336

پیش‌بینی قیمت سکه امروز یکم اردیبهشت

طناب‌کشی طلا و تتر؛ سکه به مرز جدید می‌رسد؟

طناب‌کشی طلا و تتر؛ سکه به مرز جدید می‌رسد؟

در حالی که عده ای از سکه بازان با اشاره به نوسان قیمت اونس طلا پیش بینی می کنند که امروز سکه صعودی خواهد شد، برخی دیگر می گویند که قیمت تتر در معاملات شبانه کاهش یافته و این امر ممکن است بر روی قیمت دلار و در نهایت قیمت سکه اثر کاهشی بگذارد. اقتصاددان:

در حالی که عده ای از سکه بازان با اشاره به نوسان قیمت اونس طلا پیش بینی می کنند که امروز سکه صعودی خواهد شد، برخی دیگر می گویند که قیمت تتر در معاملات شبانه کاهش یافته و این امر ممکن است بر روی قیمت دلار و در نهایت قیمت سکه اثر کاهشی بگذارد.

اقتصاددان: برخی از فعالان اقتصادی در معاملات پشت خطی جمعه شب، پیش‌بینی کردند که در اولین روز هفته جاری جناح افزایشی بازار سکه قدرت را به دست خواهد گرفت.

آنها برای این اظهار نظر خود بر یک دلیل مهم تاکید داشتند.به عقیده این دسته، سکه‌بازان امروز احتمالا به دلیل نوسانات قیمت اونس طلا ترغیب به خرید فلز زرد رنگ داخلی خواهند شد. در همین راستا بررسی ها نشان می دهد ترکش افزایش قیمت طلای جهانی ممکن است به قیمت سکه امامی برخورد کند و تقاضا برای خرید سکه را تحت تاثیر قرار دهد. گفتنی است روز جمعه اونس طلا تا‌ سطح ۲۴۱۶ دلار بالا رفت اما در نهایت در حول و حوش ۲۳۹۲ دلار بسته شد.

از سوی دیگر عده ای از فعالان بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی سکه بازان روند حرکتی نرخ دلار را به دقت زیر ذره بین برده و افزایش و یا کاهش اسکناس آمریکایی می تواند مسیر صعود و نزول سکه را مشخص کند.قیمت تتر در معاملات شبانه کاهش یافته و این رقم ها نشان می‌دهد که دلار پتانسیل کاهش قیمت را دارد.

البته لازم به ذکر است که قیمت سکه امامی در حال حاضر نزدیک مرز ۴۵ میلیون تومان قرار دارد. بنابر اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر هر قطعه سکه امامی با رقم ۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درج شده است.

فنی های بازار می گویند امروز مرز ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مرز نزول سکه است که اگر پایین این محدوده تثبیت دهد احتمال اینکه کفه ترازوی کاهشی ها سنگین شود وجود دارد. از طرف دیگر سکه در حال حاضر در یک قدمی کانال جدید متوقف شده و اگر بالای آن ماندگار شود ممکن است تا پله دوم کانال جدید صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....