تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 18:45
کد خبر : 78152

طرح آزاد سازی سواحل کشور و حریم رودخانه‌ها حمایت می شود

طرح آزاد سازی سواحل کشور و حریم رودخانه‌ها حمایت می شود

دادستان کل کشور گفت: دادستانی با تمام توان از طرح آزاد سازی سواحل کشور و حریم رودخانه‌ها حمایت می کند. اقتصاددان: حجت الاسلام منتظری قبل از ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زنجان که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، گفت: حجت الاسلام کرمی از دادستان‌های موفق و خوب

دادستان کل کشور گفت: دادستانی با تمام توان از طرح آزاد سازی سواحل کشور و حریم رودخانه‌ها حمایت می کند.

اقتصاددان: حجت الاسلام منتظری قبل از ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زنجان که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، گفت: حجت الاسلام کرمی از دادستان‌های موفق و خوب بوده و دادستان زنجان عملکرد قابل قبول و موفقی داشتند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت دارم.

دادستان کل کشور از آزاد سازی سواحل کشور و حریم رودخانه‌ها حمایت کرد وگفت: آزاد سازی حریم سواحل و رودخانه‌ها کار مبارکی است هم دستگاه قضائی و هم دولت کار خوب و مهمی انجام داده‌اند ولی معیشت و اقتصاد مردم باید اولویت اول کارها قرار گیرد.

منتظری تاکید کرد: روحیه فساد ستیزی از ویژگی‌های خوب و برجسته رئیس قوه قضائیه است و با گسترده خواندن وظایف دادستان در نقش مدعی العموم بر پیگیری حقوق عامه که مصادیق زیادی دارند.

وی ابراز کرد: دادستان همیشه باید در صحنه حاضر باشد و از دستگاه‌های اجرای نیز درخواست داریم در پیگیری حقوق عامه همکاری و همراهی بیشتری با دستگاه قضائی داشته باشند

دادستان کل کشور حمایت از تولید و اقتصاد جامعه را اولویت همه دستگاه‌های اجرای و قوه قضائیه اعلام کرد و گفت: بانک‌ها باید به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند و در راستای رسالت ذاتی خود حرکت کنند و نیز شرایط اقتصادی جامعه اقضا می‌کند دستگاه قضائی همچنان در راستای حمایت از تولید و رفع موانع آن در صحنه فعال داشته باشد.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروز از همه ابعاد مختلف شرایط حساسی در کشور داریم، شاید هیچ وقت سه قوه قضائیه مانند امروز با همدیگر این قدر هماهنگ نبودند، انتظار این است که استفاده بهینه صورت گیرد.

آیت الله علی خاتمی تصریح کرد: نگرش خوبی در بحث قضا توسط ریاست قوه قضائیه که از مناسب‌ترین انتصاب بعنوان رئیس قوه قضائیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بود وجود دارد و روحیه فساد ستیزی از ویژگی‌های خوب رئیس قوه قضائیه است.

وی به جایگاه بالای امر قضا و قضاوت در جامعه اشاره کرد و گفت: در امر قضاوت به لحاظ نوع و حساسیت کار و اینکه هر دو طرف پرونده خود را ذی حق می‌دانند طبیعی است ۵۰ درصد مراجعین ناراضی می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....