تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 19:40
کد خبر : 105334

صعود قیمت سکه و طلا

صعود قیمت سکه و طلا

قیمت دلار عصر امروز ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان بود که در مقایسه با دیروز رنج بود.عده ای از معامله گران مدعی بودند بازار ساز بار دیگر با تزریق عرضه ترمز صعود دلار را کشید. اقتصاددان: قیمت دلار تهران در نیمه اول معاملات نقدی امروز سه شنبه ۳ آبان ماه تا محدوده ۳۲ هزار و

قیمت دلار عصر امروز ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان بود که در مقایسه با دیروز رنج بود.عده ای از معامله گران مدعی بودند بازار ساز بار دیگر با تزریق عرضه ترمز صعود دلار را کشید.

اقتصاددان: قیمت دلار تهران در نیمه اول معاملات نقدی امروز سه شنبه ۳ آبان ماه تا محدوده ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان پیشروی کرد.

صعود دلار در نیمه اول معاملات نقدی

معامله گران دلیل افزایش نرخ دلار در نیمه روز را ناشی از افزایش قیمت اسکناس آمریکایی در هرات و سلیمانیه می دانستند.نرخ دلار هرات در نیمه اول معاملات نقدی امروز تا بالای نیمه کانال ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان بالا رفت و سلیمانیه هم مرز ۳۳ هزار تومان را لمس کرد .

سناریو تکراری در بازار دلار ایران

اما از نیمه روز ورق برگشت و سناریو دیروز برای دلار تهران تکرار شد. قیمت دلار عصر امروز ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان بود که در مقایسه با دیروز رنج بود.عده ای از معامله گران مدعی بودند بازار ساز بار دیگر با تزریق عرضه ترمز صعود دلار را کشید.

رشد دلار در بازار های مجاور ایران

در هرات نرخ دلار عصر امروز ۳۲ هزار و ۴۸۰ تومان بود که نسبت به روز قبل ۸۰ تومان بالا تر بود .سلیمانیه هم عصر امروز نسبت به روز قبل رشد ۸۰ تومانی را ثبت کرد و به ۳۲ هزار و ۹۸۰ تومان رسید.

نرخ حواله درهم صعودی شد

نرخ حواله درهم امروز جهش صعودی را ثبت کرد. قیمت درهم امروز تا نزدیک ۹ هزار و ۱۰۰ تومان بالا رفت. نرخ درهم عصر امروز ۹ هزار و ۷۰ تومان بود.نرخ برابری درهم به دلار ۳۳ هزار و ۳۱۴ تومان بدست امد که نسبت به قیمت نقدی نزدیک به ۶۰۰ تومان فاصله دارد. از نظر برخی از معامله گران فاصله مذکور ممکن است بر روی انتظارات صعودی معامله گران دلار اثر بگذارد با این حال هراس از مداخله ارزی بازاساز در بین معامله گران موجب شد نرخ دلار بار دیگر مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد.

طلای جهانی نزولی شد/سکه و طلا ۱۸عیار بالا رفت

بازار جهانی طلا امروز آرایش نزولی به خود گرفت.قیمت اونس طلا در بازار امروز در محدوده ۱۶۴۴ دلار معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۶ دلار پایین تر بود. در بازار ادخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز ۹۰۰ تومان رشد کرد.فلز زرد رنگ داخلی امروز بر روی ۱ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت.

سکه امامی در بازار امروز با ۱۴ میلیون ۹۲۲ هزار تومان معامله شد.این قیمت در مقایسه با دیروز ۷۴ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....