تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 19:14
کد خبر : 82524

صعود قیمت دلار، سکه و درهم در هشتمین روز بهار

صعود قیمت دلار، سکه و درهم در هشتمین روز بهار

بازار ارز تهران در هشتمین روز از بهار ۱۴۰۱ شاهد صعود قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت درهم بود. اقتصاددان: بازار ارز تهران در هشتمین روز از بهار ۱۴۰۱ شاهد صعود قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی امروز تقریبا ۲۷۰ تومان از عصر دیروز بالاتر بود و با ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله شد.

بازار ارز تهران در هشتمین روز از بهار ۱۴۰۱ شاهد صعود قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت درهم بود.

اقتصاددان: بازار ارز تهران در هشتمین روز از بهار ۱۴۰۱ شاهد صعود قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی امروز تقریبا ۲۷۰ تومان از عصر دیروز بالاتر بود و با ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله شد. در بازار متشکل ارزی هم امروز نرخ دلار در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه بر روی ۲۵ هزار و ۱۶۸ تومان قرار داشت.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی امروز قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۵ هزار و ۳۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۲۸۶ تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۲۵۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار ۵۴۱ تومان بود.

نرخ حواله درهم رشد کرد

نرخ حواله درهم در بازار امروز همزمان با قیمت دلار رشد کرد. قیمت درهم امروز ۴۳ تومان از دیروز بالاتر بود و با ۷ هزار و ۱۹۳ تومان نرخ گذاری شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۶ هزار و ۴۱۹ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود.

قیمت سکه و طلا بر مدار صعود

بازار جهانی طلا امروز شاهد افت بیش از ۱۴ دلاری قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی امروز با ۱۹۴۴ دلار مبادله شد. اما در بازار داخلی ایران قیمت طلا و قیمت سکه به فرمان نرخ دلار آرایش صعودی به خود گرفت.

قیمت طلا امروز با ۱ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد که نسبت به دیروز رشد ۶ هزار و ۴۰۰ تومانی را نشان می دهد.

بازار سکه هم امروز شاهد افزایش ۵۱ هزار تومان قیمت سکه بود. این فلز زرد رنگ امروز با ۱۲ میلیون و ۴۴۹ هزار توم نرخ گذاری شد. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲میلیون و ۱۵۱ هزار تومان به دست آمد. و اندازه حباب سکه هم و ۲٫۴۵ درصد بود.

اثر مذاکرات هسته ای در بازار ارز

هشتمین روز از بهار ۱۴۰۱ هم در حال سپری شدن است و سرنوشت مذاکرات هسته ای برجام با وجود سیگنال های مثبت و منفی همچنان در هاله ای از ابهام است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تازه ترین اظهار نظر خود درباره برجام گفت که به توافق با ایران نزدیک شده و در ۹۵ درصد موارد به توافق رسیده ایم.
سخنان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درحالی است که کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران نیز روز یکشنبه در مجمع دوحه گفت: توافق هسته‌ای بین تهران و قدرت‌های جهانی قریب‌الوقوع است اما همه چیز بستگی به آمریکا دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....