تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 21:36
کد خبر : 123848

صرافی‌های ارز دیجیتال اینماد اختصاصی می‌گیرند!

صرافی‌های ارز دیجیتال اینماد اختصاصی می‌گیرند!

رئیس هیئت‌ مدیره انجمن فین‌تک، در اظهارات جدید خود از صدور نوعی اینماد اختصاصی برای صرافی‌های ارز دیجیتال خبر داد. او می‌گوید:   اقتصاددان :  محمدمهدی فاطمیان، رئیس هیئت‌ مدیره انجمن فین‌تک، هفته آینده جلسه‌ای در خصوص اینماد صرافی‌های رمزارز در بانک مرکزی با حضور فعالان صنف برگزار و جزئیات مربوط به آن منتشر خواهد شد.

رئیس هیئت‌ مدیره انجمن فین‌تک، در اظهارات جدید خود از صدور نوعی اینماد اختصاصی برای صرافی‌های ارز دیجیتال خبر داد. او می‌گوید:

  اقتصاددان :  محمدمهدی فاطمیان، رئیس هیئت‌ مدیره انجمن فین‌تک، هفته آینده جلسه‌ای در خصوص اینماد صرافی‌های رمزارز در بانک مرکزی با حضور فعالان صنف برگزار و جزئیات مربوط به آن منتشر خواهد شد.

با این اقدام، مشکلات مربوط به دریافت درگاه پرداخت، انسداد درگاه پرداخت توسط دستگاه قضایی به علت نداشتن اینماد و غیره، برطرف خواهد شد.

بر اساس اخبار قبلی رمزارز، پیش از این، شاپرک در نامه‌ای به شرکت‌های پرداخت‌یاری بر الزام اخذ اینماد توسط درگاه‌های پرداخت تأکید کرده و بر اساس این الزام، بنا بود که پایانه‌های اینترنتی فاقد اینماد از اواخر آبان ‌ماه سال گذشته بسته شوند. با توجه به این الزام، بعد از انتشار نامه شاپرک، درگاه پرداخت برخی صرافی‌ها بسته شد.

حال، با توجه به خبر صدور اینماد اختصاصی برای صرافی‌های ارز دیجیتال، فعالان این حوزه نسبت به ادامه فعالیت در اکوسیستم رمزارز ایران و اخذ اینماد برای درگاه پرداخت خود امیدوار شده‌اند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....