تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 20:29
کد خبر : 40196

صدور ۵۰۰ کارت بازرگانی در اهواز

صدور ۵۰۰ کارت بازرگانی در اهواز

در اهواز طی یک پنجشنبه و جمعه ۵۰۰ کارت بازرگانی صادر شد/ یک خانواده هفت نفره بی خبر از همه جا در یک شب همگی بازرگان شدند! علی غوابش، عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر : در سال ۹۷، در یک پنجشنبه و جمعه ۵۰۰ کارت توسط رئیس اتاق بازرگانی اهواز صادر شد ولی

در اهواز طی یک پنجشنبه و جمعه ۵۰۰ کارت بازرگانی صادر شد/ یک خانواده هفت نفره بی خبر از همه جا در یک شب همگی بازرگان شدند!

علی غوابش، عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر : در سال ۹۷، در یک پنجشنبه و جمعه ۵۰۰ کارت توسط رئیس اتاق بازرگانی اهواز صادر شد ولی کمیته انضباطی اتاق بازرگانی ایران برای شخص مذکور تنها توبیخ و درج در پرونده در نظر گرفت! به دستور یکی از افراد پر نفوذ اتاق بازرگانی ایران، شب انتخابات تعداد زیادی کارت وارد سامانه اتاق بازرگانی شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  نود اقتصادی،  انتخابات اتاق بازرگانی اهواز با ارائه مستندات متعدد باطل شده بود ولی با نفوذ مافیای اتاق بازرگانی ایران، کمیته برگزاری انتخابات در اتاق ایران انتخابات را تایید کرد. شورای عالی نظارت اتاق باید در سال دو بار تشکیل شود ولی در سال گذشته یک بار بیشتر تشکیل نشد. قرار بود متخلفین انتخابات اتاق به کمیته انضباطی بیایند ولی در یک سال گذشته هنوز یک جلسه هم در این زمینه تشکیل نشده است!  بیشتر فرارهای مالیاتی و عدم بازگشت ارز توسط کارت‌های بازرگانی اتاق‌های متخلف صادر شده است.

 

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....