تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 16:50
کد خبر : 153779

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 23 دی

شکاف قیمت دلار در سلیمانیه و هرات

شکاف قیمت دلار در سلیمانیه و هرات

بنابر ادعای برخی از معامله گران شکاف قیمت دلار در سلیمانیه و قیمت دلار هرات در روز جمعه به بیش از ۸۰۰ تومان رسید. اقتصاددان: بازار ارز این روز ها با اشباع خرید مواجه شده و برخی از تحلیلگران اقتصادی از بازگشت هیجان به بازار خبر می دهند. در همین راستا قیمت دلار هرات در

بنابر ادعای برخی از معامله گران شکاف قیمت دلار در سلیمانیه و قیمت دلار هرات در روز جمعه به بیش از ۸۰۰ تومان رسید.

اقتصاددان: بازار ارز این روز ها با اشباع خرید مواجه شده و برخی از تحلیلگران اقتصادی از بازگشت هیجان به بازار خبر می دهند.

در همین راستا قیمت دلار هرات در روز پنجشنبه تا حوالی ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان عقب نشینی کرد اما با تشدید تنش در خاورمیانه، در روز جمعه با گپ مثبت ۱۷۰ تومانی در ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشایی شد و با افزایش در معاملات پشت خطی جمعه شب به ۵۱ هزار و ۶۴۰ تومان رسید.

همچنین قیمت دلار سلیمانیه در روز جمعه ۵۲ هزار و ۱۳۰ تومان شروع به کار کرد و با ۵۲ هزار و ۴۹۰ تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است که شکاف قیمت دلار در سلیمانیه و قیمت دلار هرات در روز جمعه به بیش از ۸۰۰ تومان رسیده بود.

از سوی دیگر بنا بر ادعای دسته‌ای از معامله گران نرخ دلار تهران در معاملات پشت خطی جمعه شب در حدود ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

همچنین قیمت تتر در حال حاضر در مرز ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان قرار دارد. تکنیکالیست ها می گویند مرز مقاومت ۵۲ هزار و ۴۰۰ تومان برای قیمت تتر مهم است. قیمت تتر از پنجشنبه بیش از دو هزار تومان نوسان داده است.

با این شرایط، برخی از فعالان بازار بر این باورند که مرز ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای دلار مهم است و در صورتی که بالای این مرز تثبیت دهد، احتمال ورود دلار به مرز جدید وجود دارد. با این حال اگر از مرز یادشده عقب نشینی کند، دوباره می تواند اصلاح شود و به سمت حمایت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....