تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 1:27
کد خبر : 56846

شهردار انقلابی اهواز، لطفا به روابط عمومی سروسامان بده!

شهردار انقلابی اهواز، لطفا به روابط عمومی سروسامان بده!

پرچم هر کشوری از دریچه نگاه هر جامعه ای، زیبا، مقدس و ارزشمند است و در جایی که بخاطر بی توجهی متولیان و مدیران اجتماع، حرمت پرچم شکسته می شود، بایستی شاهد افزایش حساسیت مردم نسبت به این مدیران باشیم. و از این جهت سئوالی که شکل می گیرد این است که، چگونهِ مدیرانی، بی

پرچم هر کشوری از دریچه نگاه هر جامعه ای، زیبا، مقدس و ارزشمند است و در جایی که بخاطر بی توجهی متولیان و مدیران اجتماع، حرمت پرچم شکسته می شود، بایستی شاهد افزایش حساسیت مردم نسبت به این مدیران باشیم.

و از این جهت سئوالی که شکل می گیرد این است که، چگونهِ مدیرانی، بی توجه به قداست و حرمت پرچم و شهدایی که برای سربلندی آن جان فدا کرده اند، در گیر و دار نقل و انتقال اعضای شوراها، وقت اداری شان بجای آنکه در خدمت مردم باشد، به لابی گری برای حفظِ روابط سیاسی خانوادگی با عموم صاحب منصبان می گذرد؟

همانطور که می دانید و می دانیم، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی قدمتی به بلندای تاریخ دارد و لبریز از مناسبت های مختلف است و از این جهت باید پرسید بخش اطلاع رسانی اهواز در کجا سیر می کند که از برگزاری بدون حاشیه ی مناسبت های فرهنگی و مذهبی در شهر عاجز می باشد؟

آیا می توان پنداشت که از سرانجام استخدام های فامیلی اعوان و انصار و خاله زاده ها و عمه زاده ها و عموزاده های بی سواد و ناتوان افراد ذی نفوذ و دارای قدرت، نباید انتظار بهبود وضع داشت؟ آن هم در شرایطی که جوانان با استعداد بسیاری در همین اهوازِ خودمان، بی کار هستند؟

این نیروهای سفارش شده که اکثرا از سواد و پشتکار لازم برخوردار نیستند بدلیل وصل بودن به این و آن، توقع مدیر شدن و رشد کردن دارند که از بد حادثهِ برای اهواز، اتفاقا به سرعت رشد آسانسوری خود را طی می کنند و لذا این افراد، تمرین مدیریتی خود را در مناصب فرهنگی و روابط عمومی آغاز می کنند و فرهنگ و چه بسا روابطِ عمومِ جامعه قربانی عملکرد آنان می شود و با حضور اینان، مدیریت شهر به قهقهرا و انحراف کشیده می شود.

از این نگاه، شاید لازم باشد که جهت احیای فرهنگ ایرانی اسلامی بجای طرح هایی از جنس صیانت از فضای مجازی، جلوی گل به خودی زدن های غضنفرها و محدعلی ها را در به اصطلاح کلان شهر اهواز بگیریم و قطعا این محقق نمی شود مگر با خودداری از سفارش کردن و سفارش پذیرفتن.

بی شک شهردار ی اهواز خصوصا قسمت های روابط عمومی و امور فرهنگی آن، جای تمرین خاله بازی مدیران فامیلی غالبا ضعیف نیست و ضرورت دارد شورای تازه نفس دوره ششم و شهردار منتخب مهندس علیرضا عالی پور، اگر داعیه انقلابی گری و دفاع از مردم سربلند اهواز را دارند، در سریعترین زمان ممکن بساط این بی تدبیری ها را در بخش روابط عمومی شهرداری جمع نمایند.

ابوالفضل بابادی شوراب
۱۹ مرداد ۱۴۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....