تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 16:16
کد خبر : 29843

شناسایی ۴۸ متهم در جریان رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی

شناسایی ۴۸ متهم در جریان رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی

باقری کنی گفت: در جریان رسیدگی به پرونده شهید سلیمانی ۴۸ متهم شناسایی شدند. اقتصاددان: علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه درباره جدیدترین پیگیری‌های پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دستگاه قضایی دو فرایند را آغاز کرد و در پیگیری این موضوع با محوریت دادستانی کل کشور و دادستانی تهران برنامه

باقری کنی گفت: در جریان رسیدگی به پرونده شهید سلیمانی ۴۸ متهم شناسایی شدند.

اقتصاددان: علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه درباره جدیدترین پیگیری‌های پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دستگاه قضایی دو فرایند را آغاز کرد و در پیگیری این موضوع با محوریت دادستانی کل کشور و دادستانی تهران برنامه خود درباره رسیدگی به پرونده شهادت ایشان را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: همچنین هیات مستشاری بررای در پشتیبانی اقدامات دستگاه قضا وارد میدان شد و اقدامات خوبی برای تکمیل پرونده انجام شد و ۴۸ متهم شناسایی شدند و اقدامات لازم جهت تحت تعقیب قرار دادن آن‌ها انجام گرفته است.

باقری کنی گفت: از کشور‌هایی که به نوعی در این جنایت ترور دخیل بودند خواسته شده که اطلاعات خودرا در اختیار دستگاه قضا ایران قرار دهند و آخرین کشور آلمان بود که اطلاعات خودرا ارائه کرد.

دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه ادامه داد: اخباری به دست ما رسیده است که پایگاه آمریکایی‌ها در آلمان در تبادل اطلاعات میان پهپاد‌های دخیل در ترور شهید سلیمانی نقش داشته است.

باقری کنی اظهار کرد: تمام ارکان دستگاه قضا به این موضوع توجه ویژه دارند و آن را پیگیری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....