تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 20:59
کد خبر : 106472

شناسایی ۱۲۹ ساختمان پرخطر در تهران

شناسایی ۱۲۹ ساختمان پرخطر در تهران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ۱۲۹ ساختمان ناایمن بسیار پرخطر در تهران شناسائی شدند و ۱۰ ساختمان از این تعداد در فرایند ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند .  قدرت‌الله محمدی با تاکید بر اینکه ۱۱۹ ساختمان بسیار پرخطر تهران در صورت عدم ایمن‌سازی پلمب می‌شوند، گفت: از این تعداد ساختمان، برخی دولتی و برخی خصوصی هستند. محمدی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ۱۲۹ ساختمان ناایمن بسیار پرخطر در تهران شناسائی شدند و ۱۰ ساختمان از این تعداد در فرایند ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند .

 قدرت‌الله محمدی با تاکید بر اینکه ۱۱۹ ساختمان بسیار پرخطر تهران در صورت عدم ایمن‌سازی پلمب می‌شوند، گفت: از این تعداد ساختمان، برخی دولتی و برخی خصوصی هستند.

محمدی افزود: برای تمام این ساختمان‌ها، برنامه‌ریزی و تذاکراتی نیز طی هفته‌های اخیر ارسال شده است و با همکاری دستگاه قضاء تلاشمان را برای ایمن‌سازی این ساختمان‌ها انجام خواهیم داد و در نهایت چنانکه این اتفاق نیفتد براساس دستورالعمل قضایی عمل خواهیم کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر،  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن تصریح کرد: در صورتی که این ساختمان‌ها تا پایان سال در فرایند ایمن‌سازی قرار نگیرند از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد و سال ۱۴۰۲ این ساختمان پلمب می‌شوند.

محمدی همچنین به ۴ دسته‌بندی ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌ها ساختمان‌ها به بسیار پرخطر، پرخطر، میان خطر و کم خطر دسته بندی شده‌اند که در دوسته بسیار پرخطر و پرخطر، حساسیت سازمان آتش‌نشانی بیشتر بوده و بر ایمن‌سازی آن‌ها تأکید دارد که البته تا به امروز نیز ۳۳ هزار ساختمان در شهر پایش شده‌اند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....