تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 11:50
کد خبر : 150954

پیش بینی قیمت دلار امروز 29 آذر

شناسایی مرز حیاتی درهم برای بازار دلار!

شناسایی مرز حیاتی درهم برای بازار دلار!

قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز نزولی شد؛ فنی‌ها معتقدند برای ادامه کاهش قیمت دلار باید درهم زیر مرز ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد. اقتصاددان: قیمت دلار روز گذشته در بازار تهران و هرات نزولی شد.آن طور که معامله گران می گفتند در تهران کمتر کسی تمایل به خرید دلار داشت. طبق ادعای

قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز نزولی شد؛ فنی‌ها معتقدند برای ادامه کاهش قیمت دلار باید درهم زیر مرز ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد.

اقتصاددان: قیمت دلار روز گذشته در بازار تهران و هرات نزولی شد.آن طور که معامله گران می گفتند در تهران کمتر کسی تمایل به خرید دلار داشت. طبق ادعای آنها نرخ دلار تهران دیروز با ۵۰ هزار و ۳۰ تومان بازگشایی شد و در عصر به ۵۰ هزار تومان رسید. این قیمت در حالی است که روز دوشنبه نرخ دلار با ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان بسته شده بود.

از سوی دیگر، بازار ارز هرات در روز سه‌شنبه در ۴۹ هزار و ۹۳۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش به حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت دلار پس از شروع نرخ‌دهی قیمت درهم و کاهش این بازار حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داد و در ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان به کار خود پایان داد.همچنین در پشت خط سه‌شنبه قیمت دلار هرات در ۴۹ هزار و ۷۱۰ تومان به کار خود پایان داد.

همچنین قیمت درهم امارت با گپ منفی در ۱۳ هزار و ۷۶۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش ۲۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان پایان یافت. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان برآورد می‌شود.

به عقیده معامله‌گران فنی تثبیت روز سه‌شنبه قیمت دلار هرات زیر مرز حمایت ذاتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای بازار مهم است چرا که کف خط روند صعود را شکسته است. تکنیکالیست ها می گویند حمایت بعدی هرات ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است که قیمت دلار می‌تواند از این محدوده به بالا پولبک بزند. اگر این پولبک‌ها در بالای ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد به معنای پایان نزول است در غیر این صورت می‌تواند با کاهش بیشتر همراه شود. اگر قیمت دلار امروز حمایت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان را از دست دهد مرز حمایت بعدی ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود. فنی‌ها معتقدند برای ادامه کاهش قیمت دلار باید درهم در زیر مرز ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....