تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 10:51
کد خبر : 136008

شرکت ۵۵ سالهٔ داروسازی «الحاوی» تعطیل شد

شرکت ۵۵ سالهٔ داروسازی «الحاوی» تعطیل شد

اقتصاددان : مدیرعامل شرکت داروسازی باسابقه «الحاوی» با اعتراض به اقدام اخیر سازمان غذا و دارو، از تعطیلی و تعدیل تمامی نیروی انسانی ۵۰۰ نفره این شرکت خبر داد. بر اساس تصویر نامه‌ای از محمد آذری‌نیا مدیرعامل شرکت داروسازی الحاوی که روز دوشنبه در رسانه‌ها منتشر شد، او «اقدام نامتعارف و غیرقانونی سازمان غذا و

اقتصاددان : مدیرعامل شرکت داروسازی باسابقه «الحاوی» با اعتراض به اقدام اخیر سازمان غذا و دارو، از تعطیلی و تعدیل تمامی نیروی انسانی ۵۰۰ نفره این شرکت خبر داد.

بر اساس تصویر نامه‌ای از محمد آذری‌نیا مدیرعامل شرکت داروسازی الحاوی که روز دوشنبه در رسانه‌ها منتشر شد، او «اقدام نامتعارف و غیرقانونی سازمان غذا و دارو در متوقف کردن کارتابل محصولات شرکت الحاوی» را دلیل تصمیم تعطیلی شرکت اعلام کرده است.

مدیرعامل الحاوی نوشته است: «با وجود تلاش بی‌دریغ این شرکت جهت تأمین کمبودهای دارویی، همه فعالیت‌های این شرکت ۵۵ ساله از تاریخ ۲۴ مرداد تعطیل شده و تمامی پرسنل (حدود ۵۰۰ نفر) تعدیل می‌شوند.»

شرکت داروسازی الحاوی در سال ۱۳۴۷ تأسیس شد و بر اساس گزارش وبسایت این شرکت، با تولید بیش از ۸۰ نوع محصول، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت داروسازی کشور است.

یک روز پس از انتشار این نامه، رسانه‌های ایران بیانیه سازمان غذا و دارو خبری در این باره را منتشر کردند.

در اطلاعیه این سازمان که روز سه‌شنبه منتشر شد، آمده است که شرکت داروسازی الحاوی «۲۲۰ میلیارد» تومان گران‌فروشی کرده و به پرداخت جریمه ۱۱۰۰ میلیارد تومانی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی متهم شده است.

photo 2023 08 16 10 53 31 اقتصاددان نوشته

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....