تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 13:22
کد خبر : 47936

شاخص کل بورس دوم خرداد

شاخص کل بورس دوم خرداد

بیشترین تاثیر منفی پالایشی‌ها در شاخص کل شاخص کل بورس در دوم خرداد ۱۴۰۰ با ۱۰ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۱۷ هزار واحد قرار گرفت امروز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل گروه نمادهای پالایشی و خودرویی گذاشتند.   به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،  امروز دوم

بیشترین تاثیر منفی پالایشی‌ها در شاخص کل

شاخص کل بورس در دوم خرداد ۱۴۰۰ با ۱۰ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۱۷ هزار واحد قرار گرفت امروز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل گروه نمادهای پالایشی و خودرویی گذاشتند.

1 اقتصاددان نوشته

 

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،  امروز دوم خرداد ۱۴۰۰ شاخص کل بورس با ۰٫۹۲درصد افت و ۱۰۳۵۲ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۱۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۵۳۸ واحد منفی در مدار ۳۹۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز در نیم ساعت ابتدایی به ۶۹۱ میلیارد تومان رسید.

 

1 اقتصاددان نوشته

امروز نمادهای «فملی»، «وپاسار» و «شپنا» از نمادهای منفی و نمادهای «بوعلی» و «شارای» با تاثیر مثبت در شاخص کل هستند. بیشترین تراکنش را هم نمادهای «خساپا»، «خودرو» و «برکت» داشتند. شاخص‌ترین گروه‌های صنعت هم امروز گروه‌های فرآورده‌های نفتی،خودرو و بانکی بودند.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....