تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 9:15
کد خبر : 12973

سیگنال بازار تحلیل بازار :تقابل بازارها

سیگنال بازار تحلیل بازار :تقابل بازارها

پایان ضرب العجل وزارت اقتصاد در بازگرداندن ارز ناشی از صادرات تا پایان تیرماه ، قیمت ارزها به ویژه دلار دچار نوساناتی شد که ممکن است ادامه داشته باشد . این نوسانات می تواند بر روند حرکت شاخص در امروز تاثیر بگذارد و ممکن است در نیمه اول ساعات بازار با عرضه تعداد قابل توجهی

پایان ضرب العجل وزارت اقتصاد در بازگرداندن ارز ناشی از صادرات تا پایان تیرماه ، قیمت ارزها به ویژه دلار دچار نوساناتی شد که ممکن است ادامه داشته باشد .
این نوسانات می تواند بر روند حرکت شاخص در امروز تاثیر بگذارد و ممکن است در نیمه اول ساعات بازار با عرضه تعداد قابل توجهی از سهام شرکت ها روبرو باشیم .که در مورد پتروشیمی ها به علت گزارش های ناشی از زیان عملکرد آنها می تواند با اصلاح بیشتری مواجه شد.
همچنین رشد تاریخی بورس در روز گذشته با حدود بیش از ۶۰ هزار واحد یکی دیگر از روزهای نسبتاً سبز تابلو را رقم زد و عبور از مرز روانی کانال ۲ میلیون در اصلاح قیمت ها بی تاثیر نیست در مجموع پیش بینی می شود که در نیمه دوم ساعات کار بازار، عرضه ها کم کم جمع شوند و بورس به روند منطقی خود بازگردد . بنابراین تحت تاثیر هیجانات بازار، تصمیمات شتابزده می تواند زیانهایی به جا بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....