تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 16:45
کد خبر : 148272

سهم ۹۵ درصدی اوراق بدهی از معاملات بورس

سهم ۹۵ درصدی اوراق بدهی از معاملات بورس

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۱۹ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۱۱۳ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان بود که ۹۵ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود. اقتصاددان: در معاملات روز دوشنبه ششم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۱۹ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۱۱۳ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان بود که ۹۵ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

اقتصاددان: در معاملات روز دوشنبه ششم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران هزار و ۶۴۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۲۶ هزار و ۹۵ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش ۲ هزار و ۱۹۴ واحد در رقم ۷۱۰ هزار و ۸۲۵ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با افت ۹ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۱۵۲ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۳ واحد به سطح ۱۲۸ هزار و ۵۳۱ واحد رسید.

نمادهای پیشران بازار سهام

امروز فملی، رمپنا و کگل نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در مقابل جم، حکشتی و خودرو از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای بجهرم، شگویا و ددانا بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای فصبا، تجلی و بپیوند بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد غزر بیشترین تراکنش را داشت و سصفها و تکاردان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز کرومیت، فصبا و نطرین بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۱۹ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۱۱۳ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان بود که ۹۵ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با کاهش ۷ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۳ هزار و ۹۸۸ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات دوشنبه، ۶۰ نماد صف خرید داشتند و ۵۷ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۶ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۱۱۹ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش یک درصدی به ۲۴۸ میلیارد تومان رسید.

سهم 95 درصدی اوراق بدهی از معاملات بورس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....