تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 10:48
کد خبر : 130657

سقوط ناگهانی بیت‌کوین

سقوط ناگهانی بیت‌کوین

دیروز قیمت بیت کوین (BTC) در عرض چند دقیقه هزار دلار یا بیش از ۳ درصد کاهش پیدا کرد. اقتصاددان: دیروز اما طلا هم در معاملات آتی و هم در قیمت لحظه ای روندی صعودی را تجربه کرد. قرارداد طلای ماه اوت در کامکس نیویورک به ۱۹۲۱ دلار در هر اونس رسید که ۱۱٫۵۰ دلار

دیروز قیمت بیت کوین (BTC) در عرض چند دقیقه هزار دلار یا بیش از ۳ درصد کاهش پیدا کرد.

اقتصاددان: دیروز اما طلا هم در معاملات آتی و هم در قیمت لحظه ای روندی صعودی را تجربه کرد.

قرارداد طلای ماه اوت در کامکس نیویورک به ۱۹۲۱ دلار در هر اونس رسید که ۱۱٫۵۰ دلار یا ۰٫۶ درصد در روز افزایش یافت. پایین ترین سطح ۱,۹۰۸٫۱۵ دلاری در معاملات، درست بالاتر از کف سه ماهه ۱۹۰۰٫۶۰ دلاری بود که در روز پنجشنبه ثبت شد. برای هفته، قرارداد آتی طلا معیار ۰٫۴ افزایش داشت. برای ماه، ۲٫۷ درصد افزایش یافت در حالی که برای سال ۴٫۷ درصد افزایش داشت.

قیمت نقدی طلا که منعکس کننده معاملات فیزیکی شمش است و برخی معامله گران با دقت بیشتری نسبت به معاملات آتی دنبال می کنند، و به ۱۹۱۹٫۷۶ دلار رسید که ۱۱٫۵۱ دلار یا ۰٫۶ درصد افزایش یافت.

سقوط ناگهانی بیت‌کوین

کاهش ناگهانی بیت‌کوین

دیروز قیمت بیت کوین به طور غیرمنتظره ای کاهش یافت پس از اینکه کمیسیون SEC اعلام کرد که پرونده های اخیر برای شروع یک ETF بیت کوین کافی نیست. برنامه‌های Spot Bitcoin ETF از BlackRock و Fidelity، در میان دیگران، در افزایش اخیر بیت‌کوین نقش داشته‌اند.

این خبر باعث شد قیمت بیت کوین (BTC) در عرض چند دقیقه هزار دلار یا بیش از ۳ درصد کاهش پیدا کرد. بیت کوین قبل از بازگشت به حدود ۳۰هزار دلار، جایی که در حال حاضر معامله می شود، به ۲۹هزار و ۵۰۳ دلار سقوط کرد.

بیت کوین با ۱٫۷۸ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۰هزار و ۴۰۰ دلار رسید.

سقوط ناگهانی بیت‌کوین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....