تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 23:19
کد خبر : 148139

سریال جدایی لیدرهای شاخص از محمد موحد به لنده رسید؛ لیدر سرشناس موحد در لنده به عدل هاشمی پور پیوست

سریال جدایی لیدرهای شاخص از محمد موحد به لنده رسید؛ لیدر سرشناس موحد در لنده به عدل هاشمی پور پیوست

مردم خونگرم شهر اولین ها صبح جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ در حماسه‌ای تاریخی با جریان تحول گرایی و یاوران توسعه و تعالی عهد و پیمانی ناگسستنی بستند و به مهندس عدل هاشمی‌پور لبیک گفتند. مردم شهرستان لنده در دین‌داری، ولایت‌مداری، ارتباطات اجتماعی بسیار خوب و عشق به اهل‌بیت(ع) نمونه هستند و با حضور پرشور و

مردم خونگرم شهر اولین ها صبح جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ در حماسه‌ای تاریخی با جریان تحول گرایی و یاوران توسعه و تعالی عهد و پیمانی ناگسستنی بستند و به مهندس عدل هاشمی‌پور لبیک گفتند.

مردم شهرستان لنده در دین‌داری، ولایت‌مداری، ارتباطات اجتماعی بسیار خوب و عشق به اهل‌بیت(ع) نمونه هستند و با حضور پرشور و شعور در مناسبت‌های ملی و مذهبی، حضور در نماز جمعه و مشارکت فعال در انتخابات همیشه زبانزد بودند.

سریال یارگیری مهندس عدل هاشمی پور و جدایی لیدرهای سرشناس از اردوگاه محمد موحد و بهم خوردن معادلات سیاسی به شهرستان لنده رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان:بسیاری از چهره‌های شاخص و حامیان تشکیلات سیاسی موحد به دلیل عملکرد ضعیف نماینده و بی‌توجهی به مطالبات و خواسته‌های مردم و توقف پروژه‌های مهم شهرستان از جمله تعطیل شدن جاده لنده به تشان، سرانجام و در یک تصمیم تاریخی، صبح جمعه ۴ آذرماه با دعوت از سردار هاشمی پور در دیار اولین ها و شهرستان لنده، میزبان سردار سازندگی بودند و به طور رسمی حمایت خود از سردار هاشمی‌پور را اعلام کردند.

بنابر این گزارش، در این روزها بخش وسیعی از اخبار سیاسی و اجتماعی حوزه انتخابیه کهگیلویه حکایت از پیوستن چهره های سرشناس طوایف و ایلات مختلف و نیز طیف‌های مختلف مردم مناطق گوناگون شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ به اردوگاه مهندس عدل هاشمی پور دارد.IMG 20231124 130831 اقتصاددان نوشته

حاج عیوضی حسینی برومند لیدر سرشناس محمد موحد در دوره گذشته در حضور مهندس عدل هاشمی پور گفت: یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان لنده جاده لنده به تشان است و طی چهار سالی که شما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بودید با پیگیری های شما و همراه با معاون وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان آمده و این جاده مهم و حیاتی را کلنگ‌زنی کردید.

وی گفت: در آن مدت من طبق صحبت‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده بود آن را شانتاژ انتخاباتی می‌دانستند اما بعد از انتخابات متوجه شدیم که هدف شما خدمت به مردم لنده است و ربطی به سیاسی بودن انتخابات ندارد.

حاج عیوضی حسینی بروند، گفت: نیت شما این بود که لنده را از بن بست خارج کنید و تنها کسی که می‌تواند این اقدام مهم را انجام دهد شخص شما هستید، چون در حوزه های عمرانی کارهای زیادی انجام داده و رزومه‌ای درخشان در این زمینه دارید.

این چهره سرشناس و لیدر شاخص شهرستان لنده گفت: همین امر باعث شده که امروز از شما دعوت کرده و حمایت از شما در انتخابات را رسما اعلام کنم و امیدوارم با تلاش و ارتباطاتی که دارید دوباره شاهد آغاز عملیات اجرایی جاده لنده به تشان باشیم تا شهر اولین‌ها برای همیشه از بن بست خارج شود.

دیدارهای مردمی مهندس هاشمی‌پور در شهرستان لنده و اعلام حمایت مردم از این نامزد انتخاباتی تا ظهر جمعه به طول کشید اما مهندس هاشمی‌پور برنامه دیدارهای مردمی خود را تعطیل کرده و به اتفاق جمعیت گسترده و همراهان و نیز میزبانان خود، در نماز جمعه شرکت کردند.

خانواده های که صبح جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ مهندس عدل هاشمی پور را در شهرستان لنده دعوت کردند
حاج عویضی حسینی برومند بزرگ سادات امام زاده عمادالدین ولی ،
سید هاشم جعفری بزرگ خاندان جعفری
خانواده های ملاظفر پروانه بزرگ طایفه غندی،علی پروانه ،حمدالله الهی فر،روزعلی جفتا،سهراب الهی فر،خدا خواست الهی فر،علی قلی پروانه ،ناصر پروانه ،عزیزاله پاک،عزیزاله درخشان،گرگ الله دریایی بزرگ طایفه تاماولی ،کرم الله دریایی،
طایفه تاماولی روستای وحدت گرداب سفلا گرداب علیا، خانواده الاداد فرهمند بزرگ تیره تاماولی ،شیرعلی مهرابی،ولی مهرابی،یاسر جابری ،ناصر فضیلت،روزه عظیمی ،حیات الله عظیمی ،سلمان جوهر،جعفر حاتمی، غلامرضا انصاری،شهرام کاویانی،

نویسنده حجت همتی فر

IMG 20231125 WA0073 اقتصاددان نوشته

IMG ۲۰۲۳۱۱۲۵ ۲۱۰۰۴۶ اقتصاددان نوشته

IMG ۲۰۲۳۱۱۲۵ ۲۱۰۱۴۸ اقتصاددان نوشته

IMG 20231125 WA0072 اقتصاددان نوشتهIMG 20231124 164121 اقتصاددان نوشته

IMG 20231124 141004 اقتصاددان نوشتهIMG 20231124 145042 اقتصاددان نوشتهIMG 20231124 115258 اقتصاددان نوشته

 

IMG ۲۰۲۳۱۱۲۵ ۲۳۵۱۱۹ اقتصاددان نوشته
IMG 20231124 165854 اقتصاددان نوشته
IMG 20231125 WA0086 اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....