تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 22:08
کد خبر : 159789

سرعت عجیب اینترنت ماهواره‌ای

سرعت عجیب اینترنت ماهواره‌ای

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از دستیابی به سرعت دانلود ۱۷ مگابایت بر ثانیه توسط اینترنت ماهواره‌ای خبر داد. با اعلام خبر جدیدی از سوی ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، کاربران اینترنت ماهواره‌ای ارائه شده از سوی این شرکت در هر کجا و با استفاده از تلفن

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از دستیابی به سرعت دانلود ۱۷ مگابایت بر ثانیه توسط اینترنت ماهواره‌ای خبر داد.

با اعلام خبر جدیدی از سوی ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، کاربران اینترنت ماهواره‌ای ارائه شده از سوی این شرکت در هر کجا و با استفاده از تلفن همراه هوشمند سامسونگ، قابلیت اتصال و دانلود تا سرعت حیرت‌انگیز ۱۷ مگابایت بر ثانیه را خواهند داشت.

همه چیز از آنجایی آغاز شد که شرکت اسپیس ایکس اعلام کرد که قصد ارسال ماهواره‌ای جدید در شعاع ۳۴۰ تا ۳۶۰ کیلومتری زمین را دارد. از طرفی پروژه‌ی دیگری هم برای نزدیک شدن یک ماهواره به زمین برای افزایش سرعت اینترنت را دنبال می‌کرد.

شرکت اسپیس ایکس متعهد شد در صورت تائید این درخواست و اخذ مجوز برای نزدیک کردن یک ماهواره به زمین، کیفیت اینترنت و سرعت آن را بهبود ببخشد.

نسل دوم اینترنت ماهواره‌ای

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،   نزدیک شدن یک ماهواه تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری همانطور که مورد درخواست شرکت اسپیس ایکس بود، این امکان را به دست  می‌دهد تا قابلیت پاسخگویی برای شما بیسار بیشتری از متقاضیان این خدمات را داشته باشد. اینترنت ماهواره‌ای از زمان پیدایش خود به عنوان ایده تا به امروز که تقریبا در هر جای زمین مورد استفاده قرار گرفته است؛ به شکل فزاینده‌ای مورد توجه اقضار مختلف بوده و در مسائل مختلفی تاثیرگذار بوده است.

طرح همه‌گیر و جالب توجه اینترنت ماهواره‌ای در سال ۲۰۲۲ با دریافت اولین مجوز خود برای قرار دادن ماهواره‌ی نسل یک خود در مدار ۵۶۰ کیلومتری زمین، مقدمات ایده‌های جذاب خود را پایه گذاشت. طرح‌ها و نقشه‌هایی که منجر به تحولات عمیق، بنیادی و انقلابی‌ای در ساختارهای مختلفی از زندگی انسان‌ها  می‌شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....