تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 20:37
کد خبر : 90255

سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها + جدول قیمت

سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها + جدول قیمت

امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ پرتیراژهای ایران خودرو در سه جهت رشد، افت و ثبات قیمت را در بازار تجربه کردند اقتصاددان: ارزیابی ها بازار خودرو نشان دهنده آن است که در روزی که بسیاری منتظر تصمیم شورای حکام در خصوص برجام هستند و برخی دیگر نیم نگاهی به بازار ارز دارند و برخی نیز منتظر

امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ پرتیراژهای ایران خودرو در سه جهت رشد، افت و ثبات قیمت را در بازار تجربه کردند

اقتصاددان: ارزیابی ها بازار خودرو نشان دهنده آن است که در روزی که بسیاری منتظر تصمیم شورای حکام در خصوص برجام هستند و برخی دیگر نیم نگاهی به بازار ارز دارند و برخی نیز منتظر بخشنامه کامل واردات خودرو هستند؛ بازار خودرو از روندی مشخص پیروی نمی‌کرد.

از سوی دیگر عوامل مذکور موجب شده خریداران انتظار را به خرید ترجیح داده و بازار در رکود کامل بسر ببرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانوادسمند امروز «سمندLX» با افزایش ۲ میلیونی ذر بازار ۳۰۲ میلیون تومان فیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » که روز گذشته افزایش قیمت داشت امروز با افت ۳ میلیونی در بازار ۳۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما«سمند سورن پلاس» در بازار ۳۵۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «رانا پلاس» هم هم امروز ثبات قیمت داشت و و ۳۰۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد. اما ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» امروز رشد ۲ میلیونی قیمت داشت و در بازار هم ۳۹۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد؛ «دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته ۵۰۵ میلیون تومانی باقی ماند.

اما داستان خانواده ۲۰۷ «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم بدون تغییر ۴۰۵ میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته ۴۱۲ میلیون به فروش رسید.

 سردرگمی در بازار ایران خودرویی‌ها + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....