تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 21:58
کد خبر : 84690

سردرگمی بازار خودرو در اولین روز هفته + جدول

سردرگمی بازار خودرو در اولین روز هفته + جدول

امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ بازار خودرو شکل الاکلنگی به خود گرفت، به طوریکه برخی خودروها با نوسان رو به بالا در بازار عرضه شدند و برخی دیگر نوسان رو به پایین داشتند. اقتصاددان: بررسی بازار خودرو در آخرین هفته فرودین ماه نشان دهنده آن است که امروز و با افزایش نرخ دلار نسبت به پنج

امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ بازار خودرو شکل الاکلنگی به خود گرفت، به طوریکه برخی خودروها با نوسان رو به بالا در بازار عرضه شدند و برخی دیگر نوسان رو به پایین داشتند.

اقتصاددان: بررسی بازار خودرو در آخرین هفته فرودین ماه نشان دهنده آن است که امروز و با افزایش نرخ دلار نسبت به پنج شنبه گذشته خودرو در بازار در سه حالت رشد، افت و ثبات در بازار قیمت گذاری شد.

به گفته فعالان بازار خودرو بازی قیمتی دلار سردرگمی قیمت خودرو در بازار را به همراه داشته و این امر موجب شده تا خودرو نیز در بازار با نوسان قیمت گذاری شود. براساس ارزیابی بازار امروز «سورن پلاس» و «ساینا» در بازار رشد قیمت داشتند و در مقابل «سمند LX با موتورEF7»، «دنا معمولی» و «پژو ۲۰۷ دنده ای» در بازار افت قیمت داشتند و سایر خودروها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» امروز در بازار امروز بدون تغییر۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7» افتی یک میلیونی داشت و ۳۱۴ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. روند قیمتی این دو خودرو در بازار در حالی ثبت شده که امروز «سمند سورن پلاس» رشدی ۲ میلیون تومانی در بازار داشت و ۳۱۹ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» هم بدون تغییر ۳۳۰ میلیونی شد. اما «دنا معمولی» امروز در بازار افت یک میلیونی داشت و ۳۸۰ میلیون تومان در بازار معامله شد. از سوی دیگر قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار تغییر نداشت و ۴۸۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده پژو ۲۰۷ امروز «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز با یک میلیون کاهش در بازار ۳۸۳ میلیون دست به دست شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» بدون تغییر در بازار ۳۹۳ میلیون تومان معامله شد.

 سردرگمی بازار خودرو در اولین روز هفته + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....