تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 10:18
کد خبر : 17483

سرتیتر و خلاصه برخی از اخبار روزنامه های صبح امروز ۱۲ شهریور

سرتیتر و خلاصه برخی از اخبار روزنامه های صبح امروز ۱۲ شهریور

ظاهر و باطن برق رایگان دکتر علی سرزعیم دولت در مصوبه‌ای نرخ برق را برای کم‌مصرف‌ها رایگان کرده است. این تصمیم، ظاهر جذاب اما باطن ویرانگری دارد. احتمالا مساله این‌گونه شروع شده که با بالارفتن بدهی دولت به نیروگاه‌ها، فشار وزارت نیرو بر دولت برای افزایش نرخ زیاد شده است. اما دولت که نسبت به

ظاهر و باطن برق رایگان
دکتر علی سرزعیم
دولت در مصوبه‌ای نرخ برق را برای کم‌مصرف‌ها رایگان کرده است. این تصمیم، ظاهر جذاب اما باطن ویرانگری دارد. احتمالا مساله این‌گونه شروع شده که با بالارفتن بدهی دولت به نیروگاه‌ها، فشار وزارت نیرو بر دولت برای افزایش نرخ زیاد شده است.
اما دولت که نسبت به افزایش هر قیمتی حساسیت زیادی دارد، با آن مخالفت کرده است و شرط گذاشته که این افزایش تعرفه باید با امتیازی که وزارت نیرو می‌دهد، همراه شود.
دنیای اقتصاد

 همه وزارتخانه‌ها برای گسترش روابط خارجی وارد عرصه شوند
رئیس‌جمهور با ‌اشاره به اهمیت تقویت و گسترش هر چه بیشتر همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه در عبور از مشکلات تاکید کرد : همه وزارتخانه‌ها از فرصت ارتباط و تبادلات خارجی برخوردارند و باید از همه ظرفیت‌ها بهره‌برداری نمایند.
کیهان

خیـانت دارویـی علیـه هموفیـلی ها
واردات داروی پلاسمایی «هماکتین» با تاریخ انقضای یک ماهه با وجود خودکفایی در تولید داروی نو ترکیب فاکتور ۸؛ آیا پای لابی در میان است؟
خراسان

عزم سردار برای فتح پاستور
شرق: لباس نظامی به تن دارد اما گفته می‌شود گوشه چشمی به کت‌و‌شلوار رئیس‌جمهوری دارد؛ سردار حسین دهقان هر‌چند سیاست‌مدار به معنای کلاسیک آن محسوب نمی‌شود و هم‌اکنون مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی است اما با سه دولت با رویکردهای مختلف کار کرده و جای تعجب نیست که خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هم آماده کند. او که دکترای مدیریت خود را از دانشگاه تهران گرفته از فرماندهان جنگ ایران و عراق محسوب می‌شود.
شرق

 رسوایی‌یا‌بیماری؟
اکثر شخصیت‌های سیاسی در کشورهای مختلف جهان بعد از شنیدن خبر استعفای آبه شینزو، نخست‌وزیر ژاپن، در پیام‌هایی از همکاری با او در طول مدت فعالیتش در ژاپن ابراز خرسندی کرده و او را جزو سیاستمدارانی دانسته‌اند که میراث خوبی از خود در سیاست خارجی بر جا گذاشته است. دونالد ترامپ که ارتباط نزدیک و خوبی با آبه داشت، پا را فراتر از این گذاشت و در تماس تلفنی با آبه، او را بهترین نخست‌وزیر تاریخ ژاپن دانست!
وطن امروز

 یک لحظه هم حاضر به همکاری با این افراد نیستم
پاتک شبانه مجیدی به سعادتمند:
از حالا دنبال مربی باشید، نه بعد از فینال!
سرمربی استقلال در پاسخ به حرف‌های امروز مدیرعامل باشگاه گفت: بچه پنج ساله هم از مصاحبه امشب ایشان می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم استقلال در این مقطع ندارد. آن‌ها می‌خواهند با این مصاحبه‌ها به تیم من در آستانه فینال ضربه بزنند.

خبر و رسانه مجمع متخصصین انقلاب اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....