تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 15:22
کد خبر : 117868

ریزش قیمت دلار و سکه توافقی

ریزش قیمت دلار و سکه توافقی

قیمت دلار و سکه امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه به صورت توافقی مسیر کاهش را دنبال کرد. اقتصاددان: مرکز مبادله ارز و طلا امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ مانند روز گذشته شاهد عقبگرد نرخ ارز بود. داوم عقبگرد نرخ ارز در مرکز مبادله قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز در مقایسه

قیمت دلار و سکه امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه به صورت توافقی مسیر کاهش را دنبال کرد.

اقتصاددان: مرکز مبادله ارز و طلا امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ مانند روز گذشته شاهد عقبگرد نرخ ارز بود.

داوم عقبگرد نرخ ارز در مرکز مبادله

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز در مقایسه با روز قبل ۱۳۷ تومان کاهش را ثبت کرد و در محدوده ۴۳ هزار و ۴۴۲ تومان به فروش رسید. روز گذشته هم نرخ دلار مبادله ای ۱ هزار و ۲۳۷ تومان ارزان شده بود.

قیمت یورو نیز در مرکز مبادله امروز مانند دیروز مسیر کاهش را دنبال کرد. یورو مبادله ای امروز در محدوده ۴۶ هزار و ۱۸۶ تومان به فروش رسید که نسبت به روز یکشنبه ۲۰۹ تومان پایین تر بود. روز یکشنبه نرخ یورو در مرکز فوق ۱ هزار و ۲۶۹ تومان کاهش را ثبت کرده بود.

همچنین قیمت درهم امارات در مرکز مبادله عدد ۱۱ هزار و ۸۲۹ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز قبل ۳۷ تومان افت کرده است.

نرخ حواله دلار هم امروز نتوانست کانال ۳۹ هزار تومانی را تصرف کند و با فاصله بیشتری نسبت به روز گذشته به ۳۸ هزار و ۷۸۷ رسیده است.این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۲۳ تومان پایین تر بود.

نرخ حواله یورو و حواله درهم امارات هم امروز در این مرکز به ترتیب بر روی ۴۱ هزار و ۲۳۷ تومان و ۱۰هزار و ۵۶۱ تومان ایستاده است.یورو حواله امروز ۱۸۷ تومان و درهم حواله ۳۴ تومان کاهش را ثبت کرده است.

ریزش قیمت دلار و یورو توافقی

امروز نرخ ارز توافقی کاهش قابل توجهی را ثبت کرد. قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ در سایت کانون صرافان در مقایسه با روز قبل ۲ هزار و ۶۸۷ تومان ریزش کرد و از کانال ۵۰ هزار تومان به کانال ۴۸ هزار تومان برگشت.

نرخ دلار توافقی در ساعت ۱۲:۴۱ دقیقه امروز ۴۸ هزار و ۲۳۲ تومان بود.

همچنین قیمت توافقی یورو به طور میانگین در محدوده ۵۱ هزار و۳۷ تومان به فروش رسیده که نسبت به روز قبل ۲ هزار و ۳۸۱ تومان ریزش کرده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی هم در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۳ هزار و ۲۸۱ تومان را نشان می‌دهد.این قیمت در مقایسه با روز قبل ۵۸۷ تومان افت کرده است.

رشد محدود قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا ۱۸ عیار هم امروز آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده در مقایسه با روز قبل رشد محدودی کرده است. نرخ طلا ۱۸ عیار در زمان نگارش این گزارش در محدوده ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه ریخت

در سایت کانون صرافان ایرانیان قیمت سکه امامی امروز کانل ۲۸ میلیون تومان را از دست داد و با ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده ۲۷میلیون و ۴۰۵هزار تومان به فروش رسید.

سیگنال کاهش قیمت دلار به بازار سکه /پیش بینی نرخ سکه امروز

همچنین قیمت نیم سکه در همین سایت ۱۵ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته ۴۷۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

قیمت ربع سکه نیز امروز ۹ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان بود که نسبت به دومین روز هفته جاری ۴۴۰ هزار تومان عقب نشینی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....